تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
هفته پرترافیک نقل و انتقالات لیگ

سید جلال در نقشی که ندیده‌اید!

هرچه به پایان زمان نقل و انتقالات نزدیک تر می شویم ترافیک بیشتری در ثبت قرارداد با بازیکنان جدید را شاهد هستیم. البته بازگشت تعدادی از لژیونرها به لیگ در فصل منتهی به جام جهانی، نکته جالبی است.

کد خبر: ۱۳۲۸۳۲
۱۸:۱۰ - ۱۰ تير ۱۴۰۱

سید جلال

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: درهفته گذشته اکثر تیم‌های لیگ برتری ساختار اصلی خود را پیدا کردند. بعضی در بازار داغ و گرانقیمت نقل و انتقالات رو به جوانگرایی آوردند و بعضی از تیم‌های متمول مثل سپاهان و پرسپولیس هم با پیشنهادات اغوا کننده، بازیکنان نامدار تیم‌های رقیب را جذب کردند. رفت و آمدهای فوتبال در هفته گذشته را در ادامه بررسی می کنیم.

استقلال و جوانگرایی

مقامات باشگاه استقلال که زمان زیادی را برای انتخاب سرمربی جدید، از دست دادند در این هفته سعی کردند قرارداد بازیکنان فعلی خود را تمدید کنند والبته نیم نگاهی هم به حضور بازیکنان جوان در تیم داشتند. بر این اساس تا امروز سجاد شهبازاده، محمد حسین زواری، رضا میرزایی، احمد حامدی فر و سرباز فصل گذشته استقلال محمد حسین مرادمند قراردادشان را با آبی ها به ثبت رساندند. ضمن اینکه روزبه چشمی، مهدی مهدی پور و حسین حسینی نیز قراردادشان را با آبی ها تمدید کردند. گفتگوها با کاوه رضایی، سید محمد حسینی، محسن آذرباد، محمد نادری، علی کریمی و سیاوش یزدانی نیز ادامه دارد. محمد دانشگر مدافع آبی‌ها به سپاهان پیوست و احتمال ترانسفر حسین حسین زاده هم وجود دارد.

اما با اینکه هفته‌ها از شروع نقل و انتقالات می گذرد خبری ازعقد قرارداد با وریا غفوری نیست. برخی معتقدند انتقادهای صریح او به وضعیت بد معیشتی و اوضاع اجتماعی باعث این اتفاق شده و عده‌ای هم عقیده دارند که تمدید نکردن با وریا جنبه سیاسی دارد. به هر حال هر چه باشد تا امروز خبری از تماس با وریا نیست، اما در فضای مجازی او با هشتگ «وریا تنها نیست» وایرال شده است. تا به امروز چند تجمع هواداری نیز مقابل باشگاه استقلال برای بازگشت او شکل گرفته که بی جواب مانده و شنیده می شود باید در این فصل وریا را با پیراهن فولاد ببینیم.

خداحافظی سید جلال

اما پرسپولیس که از روزهای اول در نقل و انتقالات با خریدهای نامی وگرانقیمت موفق عمل کرده بود موفق شد سعید صادقی هافبک مورد نظر استقلال را از وسط راه پیوستن به این تیم، های‌جک کند و با پیشنهاد مالی خوب او را قرمز پوش کند. گفته می‌شود که پرسپولیس خواهان جذب یک مهاجم خارجی نیز هست و در حال مذاکره با کاسیانو هست.

در لیست پرسپولیس تا این لحظه دانیال اسماعیلی‌فر،علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، گیورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی،  محمد مهدی احمدی حضور دارند. رامین رضاییان، حامد لک، احسان پهلوان، امیر محمد خارکش،علی شجاعی، مهدی شریفی و سعید آقایی هم به طور قطعی از این تیم جدا شدند.

خبر مهم امروز اما این بود که سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در سن ۴۱ سالگی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت. او که به همراه قرمزها به پنج قهرانی پیاپی رسیده، در کارنامه ورزشی خودش با ۹ قهرمانی با تیم‌های مختلف آمار خوبی را از خود به یادگار گذاشته و حالا قصد دارد تا در بازی با تیم سابق خودش یعنی ملوان، با پوشیدن لباس هر دو تیم پرسپولیس و ملوان رسما از دنیای بازی خداحافظی کند و از این به بعد عنوان مربی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

دانشگر در سپاهان

در اصفهان سپاهان با مربی جدید و با کارنامه خودش ژوزه مورایس در این هفته موفق شد با محمد دانشگر مدافع استقلال قرارداد سه ساله ببندد. در لیست خرید سپاهان تا این لحظه نیما میرزاد، میلاد زکی پور و محمد دانشگر حضور دارند و ۶ بازیکن اصلی فصل گذشته گولسیانی، رفیعی، شهبازاداه، جهانی، اسماعیلی فرو میرزایی هم از جمع زردپوشان اصفهانی، جدا شده‌اند.

گل‌گهر بی تغییر

در سیرجان امیر قلعه نویی با گل گهر ترجیح داده که تغییرات زیادی را برای فصل آینده نداشته باشد. بعد از ورودی محمد خدابنده‌لو، سیرجانی‌ها با بهنام برزای و رضا شکاری قراردادشان را ثبت کرده اند. گفتنی است میلاد زکی پور، محمد خانزاده، سید احمد موسوی، میلاد زکی پور وسعید صادقی نیز از جمع گل گهری ها جدا شدند.

نکونام بی سرو صدا تیم می بندد     

در خوزستان جواد نکونام بی سرو صدا تیم خوبی را بسته است. مجید علیاری، سعید آقایی، احسان پهلوان و علی قربانی به فولاد اضافه شدند. ضمن اینکه مهران درخشانفر، ساسان حسینی، لوسیانو پریرا، احسان مرادیان و احمدرضا جلالی در میان خروجی‌ها قرار گرفتند.

پرکاس مربی برزیلی‌ها

پس از جدایی قطعی علیرضا منصوریان از صنعت نفت، با اعلام جهانگیر کی‌شمس مدیرعامل این باشگاه، رضا پرکاس به عنوان سرمربی جدید این تیم در لیگ ۲۲ام اعلام شد. گفتنی است تیم صنعت نفت تا این لحظه با هیچ بازیکنی قرارداد نبسته است و پنج بازیکن اصلی ان تیم یعنی امید حامدی‌فر، رضا جبیره، محمد حسین زواری، امید حامدی فر و نیما میرزاد نیز از جمع برزیلی‌ها جدا شدند.

هوادار با بازیکن‌های جوان

تیم هوادار پس از حضور ساکت الهامی به عنوان سرمربی با امیر محمد خارکش، ایمان غلامی، حسین ابرقویی نژاد، سعید سحرخیزان و میلاد فراهانی قرارداد بست. ضمن اینکه بابک مردای نیز ازلیست این تیم، خارج شد.

ملوان دو خروجی و یک ورودی

ملوان که تازه به لیگ برتر راه پیدا کرده تنها با اکبرایمانی به توافق رسید ضمن اینکه محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی بازیکنان فصل گذشته استقلال، نیز پس از حل مشکل سربازی‌شان در لیست خروج این باشگاه قرار گرفتند.

پریرا به مس رفسنجان رسید

مس رفسنجان برای فصل جدید، خریدهای خوبی را انجام داده است. در حالی که پرسپولیس و مس بر سر جذب پریرا با هم رقابت داشتند در نهایت این بازیکن با مسی ها به توافق رسید. همچنین در لیست مس؛ حامد لک، مرتضی منصوری، ایمان سلیمی نیز حضور دارند.

نساجی آماده برای سوپرجام!

پس از حضور حمید مطهری روی نیمکت نساجی این تیم شکل بهتری به خودش گرفت و پس از آن این تیم با محمد شریفی و علی شجاعی به توافق رسید و مرتضی منصوری نیز از این تیم جدا شد. گفتنی است این تیم به عنوان قهرمان قهرمان جام حذفی باید پیش از شروع لیگ مقابل قهرمان لیگ یعنی استقلال در مصاف سوپر جام صف‌آرایی کند.

خانزاده تنها ورودی تراکتور

تراکتور با قربان بردیف مربی روس تبار خودش هنوز در امر بازیکن گرفتن موفق نبوده است و تنها ورودی این تیم محمد خانزاده می باشد. گفتنی است تراکتوری‌ها مذاکراتی را با سعید عزت الهی و کریم انصاری فرد داشته اند که هنوز به نتیجه نرسیده است.

- تیم‌های ذوب آهن، مس کرمان، نفت مسجد سلیمان و آلومنیوم اراک تغییر جدیدی نسبت به هفته قبل نداشته اند و مذاکرات آنها برای جذب بازیکن تا اینجا به نتیجه نرسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی