تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

«طارمی» در جمع ۱۰۰ بازیکن برتر اروپا

مهدی طارمی، ستاره گلزن و محبوب باشگاه پورتو پرتغال، از نگاه نشریه اسپانیایی مارکا در جمع ۱۰۰ بازیکن برتر فصل قبل اروپا جای گرفت. در این رده‌بندی، کریم بنزما از رئال مادرید در جایگاه اول ایستاد و طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در رده ۹۶ قرار گرفت.

کد خبر: ۱۳۲۸۲۶
۱۰:۰۴ - ۱۰ تير ۱۴۰۱

«طارمی» در جمع ۱۰۰ بازیکن برتر اروپا

دیدارنیوز: مهدی طارمی در بین ۱۰۰ بازیکن برتر فصل قبل فوتبال اروپا قرار گرفت.

نشریه اسپانیایی مارکا نوشت: بهترین فوتبالیست‌های فصل قبل در خاک اروپا چه کسانی بوده‌اند؟ هیات داوران متشکل از بیش از ۶۰ روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر از سراسر جهان در مارکا رای دادند تا ۱۰۰ بازیکن برجسته فصل قبل را انتخاب کنند. بنزما، ام باپه، گاوی، محمد صلاح و لوکا مودریچ نام‌های برجسته این رای گیری بودند.

در این رده بندی مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در رده ۹۶ قرار گرفت و بالاتر از فابیو ویرا هم تیمی خود از پورتو، آنتونی مودست، دنیس اونداف و کودی گاگپو قرار گرفت.

البته بهترین رده در بین بازیکنان آسیایی را سون هیونگ مین دارد که توانست در کنار محمد صلاح آقای گل لیگ برتر شود. این بازیکن کره‌ای که در انتخابی جام جهانی نیز توانست دو بار در تهران و سئول دروازه تیم ملی ایران را باز کند در رده ۱۷ قرار گرفته است.

۱۰ بازیکن برتر فوتبال جهان در فصل قبل:

۱- کریم بنزما

۲- تیبو کورتوا

۳- وینیسیوس

۴- محمد صلاح

۵- کیلیان ام‌باپه

۶- لوکا مودریچ

۷- کوین دی بروین

۸- روبرت لواندوفسکی

۹- فیرجیل فان دایک

۱۰- سادیو مانه

در این رده بندی کریستیانو رونالدو مهاجم فصل قبل منچستریونایتد در رده ۲۱ و لیونل مسی که فصل ناامید کننده‌ای را در پاری سن ژرمن سپری کرد در رده ۲۶ قرار گرفتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی