تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
نیما نکیسا اعلام کرد

چقدر خوب شد به «الجزایر» باختیم!

نیما نکیسا دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با تمجید از نتایج اسکوچیچ، درباره انتقادها از شکست تیم ملی در دیدار دوستانه برابر الجزایر گفت: به نظرم خیلی خوب شد که تیم ملی همین اول راه یک چک خورد که متوجه شود نقاط ضعفش کجاست. این کاملا طبیعی است که یک تیم برود و به دلایل مختلف ببازد و همین مساله در مورد تیم ملی ایران هم رخ داد. چقدر هم خوب شد که اتفاقا همین اول راه باخت را تجربه کردیم.

کد خبر: ۱۳۲۰۱۶
۱۰:۵۸ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

چقدر خوب شد به «الجزایر» باختیم!

دیدارنیوز: دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی ۹۸ معتقد است باید به سرمربی تیم ملی تمکین کنیم. نیما نکیسا می‌گوید اینکه ما برد‌های متوالی اسکوچیچ را فراموش می‌کنیم و فقط دنبال تنبیه افراد هستیم درست نیست. تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در مسیر آماده‌سازی برای جام جهانی قطر مقابل الجزایر شکست خورد و از همان زمان فشار‌ها روی فدراسیون و دراگان اسکوچیچ بالا گرفته است.

برای گفتگو با نیما نکیسا در مورد وضعیت پیش رو از دروازه تیم ملی و نمایش امیر عابدزاده و نیمکت‌نشینی بیرانوند آغاز کردیم. نکیسا در این زمینه با ابراز خوشحالی از برگشت بیرو به پرسپولیس گفت: «تیم ملی مربی دروازه‌بان‌ها دارد و تصمیم‌شان تصمیم ارجح و اصلح است، اما از بازگشت علیرضا به خانه خودش بسیار خوشحالم. به نظرم هر دروازه‌بانی باید جایی کار کند که فعالیت‌شان بهتر دیده شوند و موثرتر باشند. حالا خارج از کشور یا داخل کشور.»

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد باخت به الجزایر اظهار داشت: «به نظرم خیلی خوب شد که تیم ملی همین اول راه یک چک خورد که متوجه شود نقاط ضعفش کجاست. این کاملا طبیعی است که یک تیم برود و به دلایل مختلف ببازد و همین مساله در مورد تیم ملی ایران هم رخ داد. چقدر هم خوب شد که اتفاقا همین اول راه باخت را تجربه کردیم. مطمئن باشید در آینده نتایج درخشان‌تری خواهیم گرفت. من این باخت را به فال نیک گرفتم.»

نکیسا در پاسخ به منتقدان اسکوچیچ و کسانی که برای اخراج او فشار می‌آورند، گفت: «آن موقعی که ایشان چهارده، پانزده بازی پشت سر هم برد این دوستانی که امروز فشار می‌آورند کجا بودند؟ ما چرا همیشه دنبال تنبیه کردن افرادیم؟ چرا تشویق بلد نیستیم؟ ما باید تشویق کنیم آدم‌ها را. به خاطر اینکه ایشان زحمت کشیده و کار درست انجام داده. حالا امروز یک بازی باخته. آمارش را نگاه کنید.»

دروازه‌بان سابق پرسپولیس و پاس ادامه داد: «من نمی‌خواهم از کسی حمایت کنم. من می‌گویم کسانی که می‌آوریم و برای‌شان قراردادی در نظر می‌گیریم و از پول بیت‌المال‌مان خرج می‌کنیم از آن‌ها تمکین کنیم که به هر حال ایشان سرمربی تیم ملی ماست. درخواست می‌کنم همه اجازه بدهند کارشناسان تصمیم بگیرند که این آدم به درد می‌خورد یا به درد نمی‌خورد، کوچک است یا بزرگ است یا می‌تواند پاسخگو باشد یا خیر.»

نیما نکیسا در پایان اضافه کرد: «این وسط مردم فقط باید راضی باشند. به هر حال مردم هستند که باید نظر بدهند یک نفر را دوست دارند یا او را نمی‌خواهند. چون این فوتبال مال مردم و برای شادی مردم است.»

منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی