تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
وقتی قانون برای همه یکسان نیست

صحنه‌آرایی مقامات هیات فوتبال خوزستان برای انتخابات 

در شرایطی که قرار بود انتخابات ریاست هیات فوتبال خوزستان روز بیست و یکم خرداد ماه برگزار شود، به نظر می‌رسد دست‌هایی در کار است تا این انتخابات به شهریور ماه و حتی‌الامکان به بعد از مجمع فدراسیون فوتبال کشیده شود.

کد خبر: ۱۳۱۵۴۳
۲۱:۰۰ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

صحنه‌آرایی مقامات هیات فوتبال خوزستان برای انتخابات 

 

به گزارش دیدارنیوز _خوزستان: در ادامه مراحل منجر به برگزاری انتخابات هیات فوتبال خوزستان، ماجراهایی رخ داده که بررسی آنها جالب به نظر می‌رسد. در پی ارسال و بارگزاری مدارک افرادی که متقاضی حضور در انتخابات هستند، کمیته سه نفره بررسی مدارک در هیات فعلی، در اقدامی عجیب به برخی از نامزدهای انتخابات اعلام کرده‌ که به دلیل نداشتن سابقه مدیریتی نمی‌توانند در انتخابات حاضر شوند در حالی که خزانه‌دار فعلی هیات که در جمع نامزدهای انتخابات آتی است نیز سابقه مدیرتی لازم را ندارد اما انگار شامل این قانون نمی‌شود!


در روزهای اخیر به تعدادی از نامزدهای انتخاباتی نامه‌ای ارسال شده که ضمن ابلاغ این موضوع، از این افراد خواسته که اگر به این موضوع اعتراض دارند تا مدت 3 روز فرصت خواهند داشت که اعتراض خود را به صورت رسمی و مکتوب اعلام کنند و آن را در درگاه مخصوص این کار ثبت نمایند.
صحنه‌آرایی مقامات هیات فوتبال خوزستان برای انتخابات 

 

 

 

 

 


خبرنگار دیدارنیوز ضمن پیگیری موضوع ازطریق نامزدها مطلع شد که ظاهرا چیزی در این باره در ابتدای فرآیند ثبت نام گفته نشده و نامزدها از آقای طالقانی ودبیر هیات فوتبال انتظار دارند به صورت شفاف اعلام کنند چرا درزمان ثبت نام اولیه نامزدها این بند مدیریت درفرم ثبت نام قید نشده بود. در عین حال اگر سابقه مدیریتی برای حضور در انتخابات لازم است چرا در مورد امید احمدی خزانه‌دار فعلی هیات فوتبال خوزستان این قاعده وجود ندارد. آیا خزانه‌داری را هم می‌توان در زمره سابقه مدیریت فوتبال قلمداد کرد؟


ضمن آنکه دوره 8 ساله مدیریت اقای طالقانی بر فوتبال خوزستان به گواه اهل فوتبال استان چندان قابل دفاع نیست و دوره درخشانی محسوب نمی‌شود. اما به نظر می‌رسد رئیس فعلی هیات فوتبال خوزستان در تلاش است با این شیوه از ورود چهره‌های جدید و کاربلد به صحنه انتخابات جلوگیری کند و در عین حال در صدد است دوره فعلی خود را تا زمان مجمع انتخاباتی آتی فدراسیون در شهریور 1401 ادامه دهد بلکه بتواند مجددا در هیات رئیسه فدراسیون قرار بگیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی