تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
دادستان خراسان جنوبی خبر داد

با مقصران حادثه قطار مشهد - یزد برخورد قضایی می‌شود

پس از خروج قطار مسافربری طبس ـ یزد، دادستان طبس به محل وقوع حادثه اعزام و برای بررسی علت حادثه پرونده قضایی تشکیل شد. حجت‌الاسلام علی نسایی زهان گفت: پس از بررسی‌های تکمیلی، این حادثه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با مقصران احتمالی حادثه، برخورد قضایی خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۱۲۵۵
۱۱:۵۰ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

با مقصران حادثه قطار مشهد - یزد برخورد قضایی می‌شود

دیدارنیوز: دادستان خراسان جنوبی از برخورد قضایی با مقصران احتمالی حادثه خروج قطار مسافربری از ریل در طبس خبر داد.

پس از خروج قطار مسافربری طبس ـ یزد، دادستان طبس به محل وقوع حادثه اعزام و برای بررسی علت حادثه پرونده قضایی تشکیل شد.

حجت‌الاسلام علی نسایی زهان گفت: پس از بررسی‌های تکمیلی، این حادثه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با مقصران احتمالی حادثه، برخورد قضایی خواهد شد.

حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان طبس

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با همراهی سرپرست معاونت درمان دانشگاه صبح امروز به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس (ره) رفت و دستور بسیج تمامی امکانات، تجهیزات و تیم‌های تخصصی درمانی برای مداوای مجروحین حادثه خروج قطار مسافربری مشهد - یزد را صادر کرد.

سیدمحمد موسوی میرزایی در تماس تلفنی با وزیر بهداشت با اشاره به حضور فعال اورژانس پیش بیمارستانی و کادر تخصصی درمان برای ارائه خدمات به مصدومان این حادثه در بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اورژانس، اقدامات تشخیصی شامل سی تی اسکن و سونوگرافی از مصدومان و رسیدگی‌ها رائه کرد و از آمادگی کامل بیمارستان‌های معین در بیرجند و فردوس برای اقدامات درمانی خبر داد.

گفتنی است تا این لحظه ۴۰ مصدوم در بیمارستان طبس پذیرش شدند و متاسفانه تاکنون ۱۷ نفر بر اثر این سانحه در محل حادثه فوت کردند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی