تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

استقلال با تمام ملی‌پوشان برابر نفت؛ خبری از حضور در اردوی تیم‌ملی نیست

از اردوی استقلال خبر می‌رسد که فرهاد مجیدی به بازیکنان ملی پوش خود اعلام کرده است که آن‌ها در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان به میدان می‌روند و خبری از اضافه شدن آن‌ها به اردوی تیم ملی نیست.

کد خبر: ۱۳۰۶۱۴
۱۱:۱۱ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱

استقلال با تمام ملی‌پوشان برابر نفت؛ خبری از حضور اردوی تیم ملی نیست

دیدارنیوز: از اردوی آبی‌ها خبر می‌رسد که فرهاد مجیدی به هر ۵ بازیکن ملی پوش خود بازی می‌دهد.

بحث حضور ملی پوشان استقلالی در آخرین دیدار این تیم برابر نفت مسجدسلیمان، به سوژه‌ای برای جدل میان مدیران آبی پوشان و فدراسیون فوتبال تبدیل شد. جایی که پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون صبح روز گذشته از مخالفت اسکوچیچ با حضور بازیکنان استقلال در دیدار امروز خبر داد.

ظهر دیروز همچنین محمد جماعت مدیررسانه‌ای تیم ملی نیز با ارسال توییتی اعلام کرد که ملی پوشان در فیفا دی باید به اردوی تیم ملی اضافه شده و امکان انجام بازی برای تیم‌های باشگاهی خود را ندارند. صحبت‌هایی که با واکنش محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال همراه شد و او اعلام کرد که طبق قانون و به دلیل داشتن ۵ بازیکن ملی پوش، بازی استقلال نباید برگزار شود.

اما اکنون از اردوی استقلال خبر می‌رسد که فرهاد مجیدی به بازیکنان ملی پوش خود اعلام کرده است که آن‌ها در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان به میدان می‌روند و خبری از اضافه شدن آن‌ها به اردوی تیم ملی نیست.

از آنجایی که امروز آغاز فیفا دی بوده و بازیکنان می‌بایست در اختیار تیم ملی باشند، باید دید که این تصمیم مجیدی با کادرفنی تیم ملی و در رأس آن‌ها دراگان اسکوچیچ هماهنگ شده است یا خیر.

در غیر اینصورت، بازی دادن به ملی پوشان استقلالی ممکن است با واکنش‌هایی نیز روبرو شود، هر چند که باید پذیرفت طبق قوانین موجود این بازیکنان یا باید برای آبی پوشان به میدان بروند یا در غیر اینصورت دیدار استقلال و نفت MIS باید به روز دیگری موکول می‌شد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی