تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

استقلال صفر ـ آلومینیوم صفر؛ جشن هواداران بدون شادی گل

در بازی پایانی هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال که قهرمانی فصل را به دست آورده در حضور پرشمار هوادارانش میزبان آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی بود.

کد خبر: ۱۲۹۹۷۰
۲۱:۴۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

استقلال  آلومینیوم

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: بعد از قهرمان شدن استقلال در لیگ، حالا شاگردان فرهاد مجیدی در پی این هستند تا قهرمانی خود در لیگ امسال را مقتدرانه‌تر کرده و با پیروزی در بازی‌های باقی‌مانده و ثبت قهرمانی بدون شکست، در تاریخ فوتبال ایران جاودانه شوند. هواداران تیم نیز حضور پرتعدادی در ورزشگاه آزادی دارند.

در سمت مقابل نیز آلومینیوم اراک به همراه مهدی رحمتی از انگیزه های بالایی برای پیروزی در این مسابقه برخوردار است. اراکی ها به دنبال این هستند تا بتوانند نخستین شکست این فصل استقلال را رقم بزنند و باید دید تا چه اندازه در تحقق این هدف موفق خواهند بود.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، عارف غلامی سعید مهری، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی، داسیلوا، ابوالفضل جلالی و امیرحسین حسین زاده

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان زاده، امیر نوری، مصطفی احمدی، محمد علی نژاد، پوریا آریاکیا، محمد رضا آزادی، اسماعیل شریفات، امید محمد هوشمند و امیر حسین کریمی

تیم داوری: جواد رحیم زاده، علی میرزابیگی، حمید نادری و وحید زمانی

حواشی: پیش از شروع بازی فرهاد مجیدی و وریا غفوری از سوی هواداران استقلال به شدت تشویق شدند. مهدی رحمتی و محمد نوازی از تیم آلومینیوم نیز که سابقه بازی در استقلال را دارند مورد تشویق قرار گرفتند.

دقایق حساس:

دقیقه ۳: ضربه کرنر آلومینیوم از جناح راست توسط آریا کیا بلند سانتر شد که در دستان سید حسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۷: بازیکنان آلومینیوم با چند پاس تک ضرب به محوطه جریمه استقلال آمدند که عارف غلامی توپ‌ را از محوطه خطر دور کرد.

دقیقه ۱۱: اولین حمله استقلال روی دروازه آلومینیوم که با بی دقتی بازیکنان استقلال موقعیت هدر رفت.

دقیقه ۱۴: سعید مهری بازیکن استقلال پس از برخورد با مدافعان آلومینیوم دجار مصدومیت از ناحیه سر شد و با سر بانداژ شده به ادامه بازی پرداخت.

دقیقه ۱۷: حردانی که پاس به توپ وارد محوطه جریمه شده بود توسط بازیکنان آلومینیوم متوقف شد که به عقیده هواداران خطای پنالتی بود ولی داور کرنر اعلام کرد.

دقیقه ۲۷: حسین شریفات که قصد داشت از جناح راست استقلال حمله کند در تله آفساید بازیکنان استقلال گیر افتاد.

دقیقه ۳۲: جدی ترین خطر استقلال روی کرنر از جناح راست مهدی پور که با ضربه سر آرمان رمضانی با اختلاف کمی از بالای دروزاه بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: هوادارن استقلال با روشن کردن چراغ‌های گوشی های همراه خود به نوعی برای استقلال جشن قهرمانی گرفتند و فضای جذابی را ایجاد کردند.

دقیقه۴۵: بازی دو تیم در ده دقیقه پایانی نیمه نخست چنگی به دل نزد و خالی از هیجان بود. به نظر می‌آید یک گل بتواند بازی را دگرگون کند.

گزارش زنده: استقلال صفر ـ آلومینیوم صفر

نیمه دوم

استقلال با انجام سه تعویض در  آغاز نیمه دوم وارد میدان شد تا تحرک بیشتری به خط حمله خود بدهد. حردانی، رمضانی و مهری به بیرون رفتند تا وریا غفوری، ژستد و سبحان خاقانی به زمین بیایند. 

دقیقه ۴۷: خطا روی هافبک استقلال یک موقعیت پشت جریمه نصیب استقلال کرد. مهدی پور پشت توپ ایستاد ولی ضربه او پس از برخورد با مدافعان آلومینیوم به اوت رفت.

دقیقه ۵۲: سانتر حسین زاده از جناح راست آلومینیوم روی سر مدافعان حریف نشست و این موقیعت برای استقلال به هدر رفت.

دقیقه ۵۴: شوت حسین زاده از پشت ۱۸ قدم با اختلاف از بالای دروازه پورحمیدی به اوت رفت.

دقیقه ۵۶: ضربه خطا به سود استقلال از جناح راست. مهدی پور و وریا پشت توپ ایستادند و ضربه را غفوری زد ولی هیچ بازیکنی از استقلال در محوطه جریمه نبود که به توپ ضربه بزند.

دقیقه ۶۵: در حالی که حسینی بعد از یک مهار موفق قصد داشت توپ را به میانه زمین ارسال کند مصطفی احمدی مانع او شد و این حرکت خطرناک منجر به یک اخطار برای بازیکن آلومینیوم به همراه داشت.

دقیقه ۶۶: ارسلان مطهری به جای یامگا وارد زمین شد. در آلومینیوم نیز امیرحسین کریمی جایش را مهرداد بایرامی داد.

دقیقه ۶۹: دو تعویض در آلومینیوم. محمد علی‌نژاد جایش را به سجاد آقایی داد و محمدرضا آزادی نیز بیرون رفت و نیما درودی به میدان رفت.

دقیقه ۷۷: استقلالی ها دقایقی در زمین حریف حاضر شدند. دو کرنر پیاپی توسط مهدی پور ارسال شد که دفاع آلومینیوم دفع کرد.

دقیقه ۷۹: درودی بازیکن آلومینیوم یک شوت از راه دور زد که پس از برخورد با دیرک دروازه به داخل زمین برگشت. خطر از بیخ گوش آبی‌ها گذشت.

دقیقه ۹۰: سانتر وریا غفوری در محوطه جریمه به ژستد رسید که او قصد داشت با یک ضربه برگردان دروزاه حریف را باز کند که موفق نشد.

دقیقه 94: استقلال پی در پی حملاتی را روی دروازه حریف انجام داد اما آلومینیوم با خوش‌شانسی دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا جشن هواداران آبی بدون یک شادی گل از سوی بازیکنان به پایان برسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی