تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

گلایه و آرامش در کنفرانس خبری پرسپولیس و سپاهان

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران دو بازی حساس و مهم دارد که یکی از آنها بین پرسپولیس و سپاهان برگزار خواهد شد و دو تیم برای حضور در کورس قهرمانی سخت به هر سه امتیاز بازی نیاز دارند.

کد خبر: ۱۲۹۴۹۵
۲۱:۳۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

کنفرانس خبری پرسپولیس و سپاهان

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: شاید عنوان حساس‌ترین بازی هفته بیست‌ و هفتم لیگ برتر را باید به بازی سپاهان و پرسپولیس اطلاق کرد که قرار است در سیرجان برگزار شود و میزبان آن سرخ‌پوشان تهران هستند. در حالی که بازی فردا انجام می‌شود، عصر امروز مربیان دو تیم در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کردند.

حمید مطهری در نشست خبری  پیش از این دیدار گفت: «حلقه‌ای مفقود شده‌ای در فوتبال وجود دارد که آن هم احترام است. قدیم به یکدیگر بیش‌تر احترام می‌گذاشتند اما الان این را نمی‌بینید و چالش‌ها بیش‌تر شده است. صحبت‌های غیر حرفه‌ای زده می‌شود و هواداران حرف‌هایی در فضای مجازی می‌زنند که درست نیست. حاشیه‌هایی برای بازی فردا ایجاد کردند. دوست دارم همه به یکدیگر احترام بگذارند.»

او افزود: «ما میزبانیم‌ اما نمی‌دانم بازی چرا باید در زمین بی‌طرف برگزار شود. اتفاق در شهر دیگری رخ داد و برای من هنوز گنگ است که چرا بازی باید در شهر دیگری برگزار شود و بگویند بازی بدون تماشاگر است. هواداران دوست داشتند بازی را از نزدیک ببینند و تیم ما هم هزینه کرد و به اینجا آمد اما گفتند بازی باید بدون تماشاگر باشد. پائومالدینی در داربی میلان که بازی می‌کرد وقتی با خاوریر زانتی برخورد می‌کند و زمین می‌خورد از روی زمین بلند می‌شود و دو بازیکن به یکدیگر می‌گویند ببخشید کاپیتان! این مسائل فوتبال ما را بزرگ می‌کند.»

او هم‌چنین گفت: «سپاهان تیم بزرگی است و خط حمله پر سرعتی دارد. ما باید فشرده بازی کنیم و نباید به سپاهان فضا بدهیم. باید به خوبی حرف را کنترل کنیم و در خط حمله هم می‌دانیم چطور به حریف ضربه بزنیم. امیدوارم فردا نتیجه بازی همراه با سه امتیاز برای ما باشد. می‌دانید که ما در کورس قهرمانی هستیم و باید با انرژی در بازی ظاهر بشویم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.»

نویدکیا: به دنبال برد هستیم

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان اصفهان نیز در کنفرانس قبل از بازی حضور یافت. او در ابتدا گفت:« واقعیت این است که مربیان نیازی نیست درباره این دیدار صحبت کنند. این بازی مهمی برای هر دو تیم است و برای ما این مهم‌تر است. ما ۵ امتیاز با پرسپولیس  فاصله داریم و این بازی می‌تواند ما را به بالای جدول نزدیک‌تر کند. از دست دادن بازی هم می‌تواند شرایط ما را برای ادامه لیگ سخت‌تر کند.»

او افزود: «هر دو تیم می‌خواهند بازی را ببرند و مساوی به درد هیچ کدام از تیم‌ها نمی‌خورد. این بازی طوری نیست که مربیان ریسک‌های زیادی بکنند. امیدوارم مثل همیشه بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم. فردا روزی است که باید با همه وجود تلاش کنیم و اشتباهات‌مان را کم‌تر کنیم. باید دوندگی زیادی داشته باشیم. »

او درباره محرومان تیمش هم گفت: «مهدی‌زاده را به دلیل مصدومیت و مسعود ریگی را هم  به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی