تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

انتقاد صباغیان از بیانیه مجلس؛ باعث کاهش اعتماد می‌شود

محمدرضا صباغیان، نماینده بافق و مهریزدر جلسه علنی امروز (یکشنبه) درخصوص بیانیه روز گذشته نمایندگان درباره برخورد با طراحان و مجریان تخریب مجلس گفت: بیانیه روز گذشته که در مجلس خوانده شد، اعتماد را کم می‌کند و باعث کاهش اعتماد می‌شود.

کد خبر: ۱۲۸۶۰۳
۱۲:۳۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

انتقاد صباغیان از بیانیه مجلس؛ باعث کاهش اعتماد می‌شود

دیدارنیوز: نماینده بافق و مهریز از بیانیه روز گذشته نمایندگان درباره برخورد با طراحان و مجریان تخریب مجلس، انتقاد کرد.

محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با استناد به ماده ۱۱۴ آیین نامه در تذکری گفت: بیانیه روز گذشته که در مجلس خوانده شد، اعتماد را کم می‌کند و باعث کاهش اعتماد می‌شود.

وی همچنین در تذکر دیگری با اشاره به روز کارگر و روز معلم گفت: روسای قوا با نمایندگان کارگری و معلمان جلسه‌ای برگزار می‌کردند. همچنین پیشنهادم این است که نمایندگان کارگران و معلمان ملاقاتی با مقام معظم رهبری داشته باشند تا پشتوانه‌ای برای پیگیری حقوق آن‌ها باشد.

روز گذشته ۲۳۳ نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه خواستند که طراحان و مجریان پروژه‌های تخریب مجلس را شناسایی کرده و با آن‌ها برخورد لازم صورت گیرد.

همچنین در این بیانیه اشاره شده که گاهی مسائل مربوط به یک نماینده، گاهی یک کمیسیون، گاهی طرح یا قانون و در تازه‌ترین آن‌ها نیز به صورت هدفمند تخریب ریاست مجلس صورت گرفته و در بسیاری اوقات کلیت مجلس مورد هجمه قرار می‌گیرد که شاید در طول ۴۰ سال گذشته این حجم از تخریب و حمله بی سابقه است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی