تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پنجره پرسپولیس از سه‌شنبه بسته می‌شود!

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات آنتونی استوکس، از روز سه‌شنبه بسته خواهد شد. باشگاه پرسپولیس هفته گذشته برای پرداخت مطالبات آنتونی استوکس، دست به دامن AFC شد اما تاکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخی به نامه پرسپولیس نداده است.

کد خبر: ۱۲۸۴۸۷
۱۲:۳۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

پنجره پرسپولیس از سه‌شنبه بسته می‌شود!

دیدارنیوز: با عدم پرداخت مطالبات آنتونی استوکس از سوی باشگاه پرسپولیس، پنجره نقل‌و‌انتقالاتی سرخپوشان از روز سه‌شنبه بسته خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس هفته گذشته برای پرداخت مطالبات آنتونی استوکس، دست به دامن AFC شد و با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد تا مطالبات ۸۶ هزار دلاری این بازیکن ایرلندی از محل درآمد‌های سرخپوشان در AFC پرداخت شود، اما تاکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخی به نامه پرسپولیس نداده است.

باشگاه پرسپولیس پیش از این نیز چندین‌بار برای پرداخت مطالبات برخی از بازیکنان و مربیان سابقش به AFC نامه زده بود که هر بار کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست سرخپوشان را رد کرده بود.

فرصت سرخپوشان برای پرداخت مطالبات استوکس روز دوشنبه (۱۲ اردیبهشت) به پایان خواهد رسید و پس از آن وکیل این بازیکن باید در نامه‌ای به فیفا عدم وصول مطالبات او را اعلام کند. طبق حکم ارسالی فیفا به باشگاه پرسپولس، پنجره نقل‌و‌انتقالاتی سرخپوشان نیز پس از پایان روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه به طور موقت تا زمان پرداخت مطالبات کامل این بازیکن بسته خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی