تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

دعوای داخلی در «دوچرخه‌سواری» بالا گرفت!

اجرای طرح سلامت توسط فدراسیون دوچرخه سواری ایران به محلی برای اختلاف بین مسئولان فعلی و سابق این فدراسیون تبدیل شده است. هاشم کندی سرپرست فدراسیون در مورد اینکه می‌گویند اگر قرار است افراد مرتبط با طرح سلامت نباشند پس او هم به عنوان عضو کمیته فنی نباید حضور داشته باشد، گفت: آنها نمی‌توانند تعیین تکلیف کنند و اتحادیه جهانی باید بگوید. فعلا اتحادیه جهانی برای آنها حکم صادر کرده است.

کد خبر: ۱۲۸۴۵۲
۱۰:۱۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

دعوای داخلی در «دوچرخه‌سواری» بالا گرفت!

دیدارنیوز: اختلاف بین مسئولان قبلی فدراسیون دوچرخه سواری و سرپرست فعلی بالا گرفته است. هاشم کندی سرپرست فدراسیون در این رابطه گفت: آنها نمی توانند برای نبود من تعیین تکلیف کنند.

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری نسبت به اجرای طرح سلامت توسط فدراسیون دوچرخه سواری ایران واکنش شدید نشان داد و خواستار این شد که ایران ضمانت دهد اتفاقات گذشته تکرار نخواهد شد. سرپرست فدراسیون هم اعلام کرد که تضمین داده اند افراد مرتبط با این طرح دیگر در فدراسیون نیستند.

پس از آن، از سوی نفرات قبلی فدراسیون اعلام شد که رسول هاشم کندی هم در جلسه کمیته فنی حضور داشت و او هم جزو تصمیم گیرندگان انجام تست سلامت بوده است، بنابراین اکنون او هم باید کنار برود.

رسول هاشم کندی در واکنش به این مسئله که او هم جزو تصمیم گیرندگان اجرای طرح سلامت بوده است، گفت: خود طرح سلامت، طرح بدی نبود زمانی مشکل ساز شد که نتایج آن را به نادو نفرستادند. آنها طرح را از مسیر اصلی خارج کردند و با آزمایشگاه نیروی هوایی قرارداد بستند و خودشان ورزشکار را محروم کردند. وقتی این اتفاق افتاد همه اعتراض کردیم. کمیته فنی خیلی مسائل را امضا کرد اما نگفت راه را اشتباه بروند. کمیته فنی گفت که حسین عسگری مربی نباشد اما چرا توجه نکردند و او را به عنوان مربی گذاشتند.

او افزود: آقای قمری در مورد مسئله ای در کمیته فنی حرف می‌زد و امضا می گرفت اما در نهایت کاری که خودش دوست داشت را انجام می داد. این کار را در مورد ساختمان فدراسیون هم انجام داد و در مجمع عنوان کرد که زمین رایگان می‌گیرد اما بعدا مشخص شد که زمین استیجاری است.

هاشم کندی در مورد اینکه می‌گویند اگر قرار است افراد مرتبط با طرح سلامت نباشند پس او هم به عنوان عضو کمیته فنی نباید حضور داشته باشد، تصریح کرد: آنها نمی‌توانند تعیین تکلیف کنند و اتحادیه جهانی باید بگوید. فعلا اتحادیه جهانی برای آنها حکم صادر کرده است.

او در مورد اینکه گفته می شود اگر قرار بود ضمانت بدهد که افراد مرتبط با طرح سلامت نیستند خودش هم نباید باشد، تاکید کرد: آنها که دست به ایمیل زدنشان خوب است. همان کسانی که برای انتخابات فدراسیون ایمیل زدند الان هم ایمیل بزنند و نام من و هر کسی دیگر را می خواهند به اتحادیه جهانی بدهند. اگر هم ایمیل اتحادیه جهانی را ندارند، آدرس ایمیل را بدهم!

سرپرست فدراسیون همچنین گفت: البته من این سوال را دارم افرادی که از فدراسیون می روند باید هر چه هست را هم با خود ببرند؟ چگونه می‌شود که هیچ گونه اسناد و صورت جلسات کمیته فنی در فدراسیون نیست اما آنها این صورت جلسه ها را دارند؟ همچنین می گویند ایمیل ها پاک شده چون فضای کامپیوتر پر شده بود، واقعا مگر چنین چیزی می‌شود؟ اصلا بک آپ ایمیل ها کجا است؟

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی