تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

شاخص بورس بیش از ۱۵ هزار واحد افزایش یافت

روند حرکت بازار سرمایه امروز صعودی بود و شاخص کل بورس توانست بیش از ۱۵ هزار واحد افزایش یابد.

کد خبر: ۱۲۸۲۲۶
۱۳:۲۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

شاخص بورس بیش از ۱۵ هزار واحد افزایش یافت

دیدارنیوز ـ شاخص کل بورس امروز با ۱۵ هزار و ۵۲۶ واحد صعود تا رقم یک میلیون و ۵۲۲ هزار واحد افزایش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم با رشدی ۴۷۹۶ واحدی به رقم ۴۱۰ هزار و ۳۱۰ واحد رسید.

در این بازار ۶۳۴ هزار معامله به ارزش ۶۴ هزار و ۸۶۱ میلیارد ریال انجام شد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پتروشیمی نوری و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۷۶ واحد افزایش در رقم ۲۰ هزار و ۹۰۲ واحد ایستاد. در این بازار ۳۴۱ هزار معامله به ارزش ۲۴ هزار و ۷۲۶ میلیارد ریال انجام شد.

پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین، پویا زرکان آبدره، سنگ آهن گوهرزمین و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی