تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بورس بیش از ۷ هزار واحد سقوط کرد

بازار سرمایه هفته جاری با چراغ قرمز آغاز کرد به طوری که شاخص کل بورس بیش از ۷ هزار واحد کاهش یافت.

کد خبر: ۱۲۷۹۸۷
۱۳:۰۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

بورس بیش از ۷ هزار واحد سقوط کرد

دیدارنیوز ـ در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۷۴۸۸ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۵۰۴ هزار واحد سقوط کرد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۹۸۳ واحد افزایش یافت و رقم ۴۰۲ هزار و ۴۱۴ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۵۴۴ هزار معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۱۴۷ میلیارد ریال انجام شد. فولاد مبارکه اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت تهران، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و بانک ملت نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در معاملات امروز شاخص کل فرابورس با ۱۶ واحد کاهش در رقم ۲۰ هزار و ۷۴۶ واحد ایستاد. در این بازار ۲۷۴ هزار معامله انجام شد که ۲۷ هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال ارزش داشت. پتروشیمی زاگرس، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، پتروشیمی تندگویان و پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل سرمایه گذاری سباتامین، تولید نیروی برق دماوند و مجتمع جهان فولاد سیرجان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

در بازار امروز ۱۴۵ نماد به ارزش ۴۳۵۹ میلیارد ریال صف خرید و ۲۶ نماد به ارزش ۲۷۳ میلیارد ریال صف فروش بودند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی