تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
خودرو‌هایی که داریم تکنولوژی ندارد

علیزاده: دستگاه‌های امنیتی باید مافیای خودرو را کشف کنند

سیدمحمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان گفت: متاسفانه صنعت خودروسازی ما به دست مافیایی است که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی که تحت امر دادستان هستند باید آن را کشف کنند.

کد خبر: ۱۲۷۸۷۴
۰۸:۰۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

علیزاده: دستگاه‌های امنیتی باید مافیای خودرو را کشف کنند

دیدارنیوز: یک حقوقدان گفت: مبارزه با مافیای خودرو باید جدی گرفته شود و دستگاه‌های امنیتی باید مافیا را شناسایی و رسوا و به مردم معرفی کنند.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی، در رابطه با سخنان دادستان کل کشور مبنی بر اینکه "در صنعت خودروسازی کشور دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که مانع ارتقاء وضعیت خودروسازی کشور می‌شود"، گفت: سخنان دادستان کل عین واقعیت است و متاسفانه صنعت خودروسازی ما به دست مافیایی است که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی که تحت امر دادستان هستند باید آن را کشف کنند؛ زیرا افرادی که توسط خودرو‌های غیراستاندارد که خودروساز‌ها می‌سازند، کشته شده اند؛ از تعداد کشته شدگان جنگ تحمیلی بیشتر است.

وی افزود: خودرو‌هایی که داریم تکنولوژی ندارد، زیرا تولید کننده نیستیم؛ لذا دادستان باید موضوع را جدی بگیرد و ببیند منافع چه کسانی در صنعت خودرو تامین می‌شود و مقابل آن‌ها بایستد؛ البته باید دانست مافیای خودرو بسیار قوی هستند که توانستند مصوبه خودرویی مجلس را به اسم حمایت از تولید داخلی از بین ببرند؛ در صورتی که این حمایت نیست و ما هر چقدر اینگونه حمایت کنیم نتیجه‌ای نمی‌گیریم.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: واقعیت این است که ما در مسایل تکنیکی از دنیا عقب نیستیم و به تکنولوژی روز دنیا در صنایع پهباد و نظامی رسیدیم، ولی به دلیل اینکه در صنایع خودرو، منافع یک عده مدنظر است؛ به نتیجه نرسیدیم و فجایعی رخ می‌دهد.

علیزاده طباطبایی در پایان گفت: مبارزه با مافیای خودرو باید جدی گرفته شود و دستگاه‌های امنیتی که ضابط دستگاه قضایی هستند؛ باید مافیا را شناسایی و رسوا و به مردم معرفی کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی