تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

انتصاب سرپرست اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «سردار حسن زاده» را به عنوان سرپرست اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

کد خبر: ۱۲۳۷۸
۱۰:۰۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - متن حکم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

جناب آقای سردار حسن زاده

با سلام،

بنا به پیشنهاد معاون محترم تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نظر به تعهد و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری، جناب عالی را به سمت سرپرست اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می‌نمایم.

امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های سازمان، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.

گفتنی است سردار حسن زاده فرزند شهید والامقام اسمعیل حسن زاده و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و MBA بوده و پیش از این به عنوان رییس اداره کارآفرینی و شناسایی فرصت های شغلی اداره کل اشتغال بنیاد مشغول خدمت بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۱۵
غیر قابل انتشار : ۲
امراله مهماندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
کلاس اول ابتدایی (قبل از انقلاب اسلامی) بود که خانم گشاده رو یا زیبا که احتمالا از اهالی شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بودند که خیلی مختصر (اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی احتمالا تمام توان ایشان بوده است) اینجانب را با امام خمینی و کاری که می خواهند در کشور انجام دهند (انقلاب اسلامی) آشنا کردند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که کارم را با از بین بردن مقداری از اقلام تبلیغاتی ضد انقلاب ها که در بعضی از موارد با درگیری فیزیکی با افراد ضد انقلاب همراه بود شروع کردم چون که به صورت خود سر بوده است درجایی ثبت نشده است واز زمان تاسیس سپاه پاسداران در شهر خنج تا کمی قبل ازهم اکنون که در کلان شهر شیراز و شهر صدرا ساکن بوده ام همیشه بسیجی فعال بوده ام در دوران دفاع مقدس دو سال رزمنده داوطلب بسیجی در خط مقدم و یکسال نیز در لشکر ۲۸ روح الله کمیته انقلاب اسلامی درخط مقدم حضوری فعال داشته ام که تا مرز اسارت و شهادت پیش رفتم اما متاسفانه جانبازی در دفاع مقدس نصیبم شد اینجانب با این سابقه فعالیتی که برای سرافرازی کشورایران داشته ام حال می نویسم که ۹۹ درصد از کارهایی که در کشورایران می گویند برای ایثارگران کل کشورایران انجام داده اند یا می دهند تبلیغات دروغین ... است خیلی دوست دارم تا مکانی پیدا شود تا جزئیات این دروغ های بزرگ را برای مردم ایران بنویسم.
امراله مهماندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
از گفتن این همه دروغ (رسیدگی به وضع ایثارگران) خسته نمی شوید؟ اینجانب جانباز با کد ملی ۲۵۱٠۶۹۲٠۴۶ با شماره تلفن ٠۹۱۷۱۲٠۶۶۴٠ با آدرس استان فارس شهرستان شیراز شهر جدید صدرا بلوار امام خمینی مجتمع مسکونی ارگ۲ بلوک ۱۷ طبقه دوم واحد دوم (۱۴) هستم سازمان بنیادشهید وامور ایثارگران کشور و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو شهرستان شیراز از زمان مجروحیتم تاکنون برای اینجانب چه کار کرده اند؟
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی