تیتر امروز

جامعه و انتخابات؛ هشتم تیر ۱۴۰۳ متفاوت خواهد بود؟
دیدار بررسی می‌کند

جامعه و انتخابات؛ هشتم تیر ۱۴۰۳ متفاوت خواهد بود؟

حادثه‌ای که هفته گذشته برای مرحوم سید ابراهیم رئیسی رخ داد، زمان انتخابات ریاست جمهوری را تغییر داد و همه در تیر ۱۴۰۳ منتظر حضور فردی جدید هستند، دیدار در گزارش پیش‌رو به موضوع انتخابات از نگاه...
کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟
از چشم جهان (۱۵۲)

پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در ۱۹ می‌در حادثه سقوط چرخ‌بال درگذشت. در این حادثه شش نفر دیگر نیز کشته شدند.

پیش‌بینی هوای تهران در روز‌های آینده

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران از فردا تا پنجشنبه (۳ تا ۵ بهمن‌ماه) شاهد روند افزایش تدریجی دما خواهیم بود.

کد خبر: ۱۲۲۷۱۸
۱۵:۲۳ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰

پیش‌بینی هوای تهران در روز‌های آینده

دیدارنیوز ـ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، امروز (۲ اسفندماه) آسمان نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان و در ارتفاعات احتمال بارش برف و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

روز‌های سه شنبه تا پنجشنبه (۳ تا ۵ اسفندماه) آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد ملایم در ارتفاعات و غرب استان تا متوسط پیش‌بینی می‌شود و طی این مدت به دلیل پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه در بعضی ساعات در نواحی پرتردد و صنعتی مرکز و شرق استان، رخداد کاهش کیفیت هوا، غبار محلی و گاهی غبارآلود دور از انتظار نیست.

برای روز جمعه (۶ اسفندماه) با ورود سامانه بارشی به استان آسمانی نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود و از فردا تا پنجشنبه (۳ تا ۵ بهمن‌ماه) شاهد روند افزایش تدریجی دما خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با دمای ۳- درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۳ اسفندماه) نیمه ابری و بتدریج کاهش ابرو در یعضی ساعت‌ها غبار محلی با بیشترین و کمترین دمای ۱۶ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین چهارشنبه (۴ اسفندماه) آسمان تهران قسمتی ابری گاهی نیمه ابری همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر وزش باد و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۶ و ۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی