تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

غافلگیری شایان ۹ ساله توسط پلیس

پلیس راهور منطقه ۲ کودک ۹ ساله سرطانی را جلو در منزلش غافلگیر کرد. شایان، کودک ۹ ساله مبتلا به سرطان خون آرزوی کرده بود که روزی سوار خودرو پلیس شده و آژیر زده و به رانندگان خاطی هشدار بدهد.

کد خبر: ۱۲۱۷۷۳
۰۸:۴۴ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

غافلگیری شایان ۹ ساله توسط پلیس

دیدارنیوز ـ ماجرای غافلگیری «شایان» کودک ۹ ساله مبتلا به سرطان خون مربوط به زمانی می‌شود که او در مسجد محل آرزوی کرده بود که روزی سوار خودرو پلیس شده و آژیر زده و به رانندگان خاطی هشدار بدهد.

این آرزو دهان به دهان چرخیده بود تا به سرهنگ «زینی» از بازنشستگان پلیس راهنمایی و رانندگی رسید و او با هماهنگی راهور منطقه ۲ پیگیر تحقق این آرزوی شایان شدند.

به همین دلیل در یکی از روز‌های سرد زمستان سرگرد «مرتضی مهدی زاده» رئیس آموزش راهور منطقه ۲ تهران بزرگ با یک خودرو پلیس و هدایای مختلف به بلوار دادمان، خیابان ارغوان غربی رفت تا این آرزو را برآورده کند.

غافلگیری شایان ۹ ساله توسط پلیس

«شایان» با مشاهده خودرو در مقابل منزل شان اول شوکه شده و در ادامه با کارت همیار پلیسی که دریافت می‌کند سوار برخودرو می‌شود تا گشتی در منطقه ۲ و معابرش بزند. به ویژه در بلوار دادمان و ارغوان غربی که معمولا ترافیک است و خودرو‌ها دوبل و سوبل توقف می‌کنند.

در این میان شایان با به صدا درآورن آژیر و اعلام اخطار به رانندگان خاطی از بلندگو خودروی پلیس به آرزوی دوم و سوم خود هم می‌رسد. مهدی زاده در این باره گفت: «هدف ما ایجاد انگیزه و امید به زندگی بود و امیدواریم که شایان هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورده و به عنوان همیار بتواند به ما در آموزش و برقراری نظم کمک کند.»

غافلگیری شایان ۹ ساله توسط پلیس

برچسب ها: پلیس راهور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی