تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

وزش باد شدید و رگبار باران در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی امروز (۱۶ بهمن‌ماه) آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد شدید و بارش باران و رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۰۹۲۱
۱۴:۰۱ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

وزش باد شدید و رگبار باران در تهران

دیدارنیوز ـ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز (۱۶ بهمن‌ماه)، آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار باران با احتمال رعد و برق و در بخش‌های شمالی و ارتفاعات بارش باران و برف گاهی همراه با مه و کولاک برف مورد انتظار است.

برای روز یکشنبه (۱۷ بهمن‌ماه) آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات و شرق استان با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

برای روز دوشنبه (۱۸ بهمن‌ماه) آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه (۱۹ بهمن‌ماه) با استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه روند تدریجی انباشت آلاینده‌ها با احتمال کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.

از لحاظ دمایی برای امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ بهمن‌ماه) کاهش محسوس دما و از دوشنبه تا چهارشنبه (۱۸ تا ۲۰ بهمن‌ماه) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۱۷ بهمن‌ماه) قسمتی ابری و گاهی نیمه ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای۹ و ۱- درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. دوشنبه (۱۸ بهمن‌ماه) آسمان پایتخت نیمه‌ابری و به‌تدریج کاهش ابر و در بعضی ساعات وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰ و ۱- درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی