تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آرامش زمستانی در بازار ارز

بررسی قیمت دلار و یورو در هفته جاری نشان می‌دهد که قیمت این دو ارز در هفته جاری با ثبات همراه بوده به گونه‌ای که دلار در این هفته تنها ۶ تومان افت قیمت داشت.

کد خبر: ۱۲۰۸۷۳
۱۱:۲۹ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان، قیمت دلار در صرافی ملی هفته جاری نوسانی بود و در سه روز هفته روند نزولی در بازار حکمفرما بود و در دو روز دیگر، روند بازار صعودی بود.

قیمت این ارز در هفته جاری در سطح ۲۵ هزار و ۱۱۳ تومان قرار گرفته که نسبت به قیمت ۲۵ هزار و ۱۰۷ تومان هفته گذشته، ۶ تومان کاهش داشته است.

همچنین قیمت یورو صرافی ملی نیز نوسانی بود. با اینکه این ارز در چهار روز ابتدایی هفته ۳۳۵ تومان افت قیمت داشت، اما در روز چهارشنبه با افزایش ارزش مواجه شد و در نهایت با کاهش ۱۴ تومانی نسبت به هفته گذشته در سطح ۲۸ هزار و ۶۸۸ تومان قرار گرفت.

بررسی روند دلار در بازار آزاد نیز حکایت از این دارد که تحت تاثیر کاهش ارزش دلار در هرات و موج مثبت مذاکرات هسته ای، روند بازار نزولی بوده و هم اکنون در سطح ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان قرار دارد.

تحلیل گران بازار اعتقاد دارند دلار در سطح حمایتی ۲۷ هزار تومان قرار دارد و اگر قیمت آن به زیر ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش یابد، موجی از فروش در بازار ارز آغاز خواهد شد و همین امر سبب کاهش ارزش دلار به ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد شد.

از سوی دیگر، معامله گران به دنبال افزایش ارزش دلار به بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان هستند، تا مانع از افت ارزش آن شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی