تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

قیمت تصفیه آب خانگی تایوانی در تصفیه آسا

در اکثر مناطق دنیا آب لوله کشی به علت فرسودگی سیستم تصفیه آب و لوله کشی، دارای آلاینده هایی مثل نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، آهک، سرب و... است. مواد مضری که میتوانند باعث بیماری، سرطان و بروز بیماری های گوارشی در بدن انسان شده و سلامت بدن ما را به خطر بیاندازند.

کد خبر: ۱۲۰۰۸۹
۱۲:۴۶ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۰

 

قیمت تصفیه آب خانگی تایوانی در تصفیه آسا

 

دیدارنیوز: در اکثر مناطق دنیا آب لوله کشی به علت فرسودگی سیستم تصفیه آب و لوله کشی، دارای آلاینده هایی مثل نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، آهک، سرب و... است. مواد مضری که میتوانند باعث بیماری، سرطان و بروز بیماری های گوارشی در بدن انسان شده و سلامت بدن ما را به خطر بیاندازند. حذف این آلاینده های آب مضر موجود در آب مصرفی به روش های مختلف تصفیه مثل اسمز معکوس، دستگاه های آب تصفیه کن ورودی ساختمان، دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی و سیستم های حرفه ای ماورا بنفش که برای آب چاه خانگی مورد استفاده قرار میگیرند امکان پذیر است.

به همین دلایل استفاده و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در حال افزایش است. از طرفی تعداد زیاد دستگاه تصفیه آب تقلبی و دارای قطعات تصفیه بی کیفیت، انتخاب بهترین دستگاه آب تصفیه کن را برای خریداران سخت کرده است. ما در این مطلب به شما نمایندگی و مرکز فروش تصفیه آب خانگی و برخی از برندهای اورجینال و اصل موجود در بازار ایران را معرفی نموده تا به راحتی بهترین تصفیه کننده آب مورد نیاز منزل خود را انتخاب نموده و از آب آشامیدنی سالم و پاک بهره بگیرید.

 

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی

برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب، پیشنهاد میکنیم که برندهای معتبر تصفیه آب در بازار را بررسی نموده و طبق نیاز و هزینه دستگاه های آب تصفیه کن تصمیم گیری نهایی را انجام دهید. بدون شک بهترین دستگاه تصفیه آب در ایران، برند تصفیه آب مینروا تایوانی است که در چهار مدل اصلی در بازار آب شیرین کن های ایران عرضه می شود.

از میان سیستم های ذکر شده در بالا، سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System توانایی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی تا ابعاد یک ده هزارم میکرون را دارد.

در مرحله چهارم که فیلتر اصلی دستگاه آب تصفیه کن قرار گرفته است، ممبران اسمز معکوس در 13 لایه ریزبافت با فشرده سازی غشای ممبران، املاح مضر و بسیار ریز که با چشم غیر مسلح قادر به دیدن آنها نیستیم و در آب محلول هستند حذف و تصفیه کامل میگردند. فیلتر آب شیرین کن پست کربن در مرحله پنجم به بهبود بو، طعم و رنگ آب تصفیه شده پرداخته و در مرحله ششم مینرال معدنی ساز با بهره گیری از سنگ های Dolomite، املاح مفیدی همچون کلسیم و منیزیم را در آب حفظ میکند تا سختی آب آشامیدنی بیش از اندازه کاهش پیدا نکند و طعم آب تصفیه شده تلخ نشود.

برند تصفیه آب مینروا

مارک مینروا، بدون شک از برندهای معتبر تصفیه آب در ایران بوده که در مدل های زیر عرضه و به فروش میرسد :

  • آب تصفیه کن مینروا هشت مرحله ای اکسیژن ساز مدل Minerva RO8_O2PLUS
  • آب تصفیه کن مینروا هفت مرحله ای یونیزه قلیایی مدل Minerva RO7_ALKALINE
  • تصفیه آب خانگی مینروا شش مرحله ای معدنی ساز مدل Minerva RO6_50G
  • تصفیه کننده آب مینروا هشت مرحله ای یو وی دار فرابنفش مدل Minerva RO8_UV

دستگاه های تصفیه آب Minerva تنها توسط نمایندگی انحصاری آن به فروش رسیده و علاوه بر دارا بودن گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، دارای گارانتی قیمت نیز بوده و در سراسر ایران با یک قیمت به فروش میرسند. برند مینروا یک دستگاه تصفیه آب درجه یک اصل تایوان با قطعات اورجینال و دارای نماد اصالت محصول است که مشتری به راحتی مدلهای اصلی را از تقلبی تشخیص میدهد.

برند تصفیه آب سافت واتر

از دیگر برندهای پرفروش بازار ایران آب تصفیه کن سافت واتر Soft Water میباشد که برخی مدل های آن مونتاژ ایران قطعات چینی و برخی مدل های دیگر نیز مونتاژ ایران قطعات تایوانی میباشند. سافت واتر از مدل های اسمز معکوس 6 مرحله ای تا 8 مرحله ای زیر سینکی و کیسی بهره میگیرد. همچنین مدل های بدون پمپ و مخزن الترافیلتراسیون UF نیز از سه مرحله ای پنج مرحله ای تا هشت مرحله ای از انواع برند سافت واتر عرضه میگردند که دستگاه های ارزان قیمت میباشند و اگر چه توانایی کاهش سختی آب را ندارند اما میتوانند تا حدودی املاح مضر را کاهش دهند.

برند تصفیه آب CCK

سی سی کا نیز از دیگر برندهای مطرح و خوب بازار ایران میباشد که مدل های پمپ و مخزن دار زیر سینکی آن پرفروش ترین مدل های برند cck محسوب میگردند. انواع این دستگاه ها از 5 مرحله ای QM-86، شش مرحله ای ro6، هفت مرحله ای ro7 قلیایی و هشت مرحله ای ro8_orp میباشند. دستگاه های تصفیه آب سی سی کا سابقه فعالیت بسیار زیادی در بازار ایران دارند و هم مدل های تایوانی اصل آن و هم مدل های مونتاژ ایران قطعات چینی از این برند در بازار موجود است. برای خرید آب تصفیه کن سی سی کا حتما این نکته را در نظر بگیرید که از شرکت های معتبر اقدام به خرید نمایید زیرا برند cck نماد اصالتی جهت تشخیص مدلهای اصلی از تقلبی ندارد.

 

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

از نکات مهم در خرید دستگاه آب تصفیه کن میتوان به دارا بودن استاندارد های جهانی بهداشت NSF و WATER QUALITY اشاره نمود. طبق استاندارد جهانی بهداشت سختی آب آشامیدنی مناسب سلامت بدن انسان میبایست عددی بین 30 الی 90 باشد و بیشتر از آن میتواند به سلامت بدن آسیب وارد نماید. به همین جهت حتما این نکات را توجه کنید که هر دستگاهی خریداری میکنید توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی را به خوبی داشته باشد. سیستم های الترافیلتراسیون به جهت نداشتن فیلتر ممبران توانایی انجام این عملکرد را به درستی نداشته و تنها سیستم های اسمز معکوس برند مینروا تایوان میتوانند سختی آب آشامیدنی را کاهش دهند که کارشناسان فنی شرکت نیز پس از نصب دستگاه با دستگاه سختی سنج آب آشامیدنی تصفیه شده را بررسی نموده و به شما عزیزان سختی زیر 100 تحویل خواهند داد.

 

خرید تصفیه آب خانگی اصل تایوان

شرکت تصفیه آب تصفیه آسا عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل در ایران یک مرکز فروش معتبر بوده و به صورت تخصصی فقط به ارائه خدمات در زمینه تصفیه آب خانگی میپردازد. تصفیه آسا نمایندگی انحصاری محصولات مینروا Minerva که پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب بازار ایران است میباشد و محصولات این کمپانی تنها توسط سایت تصفیه آسا عرضه میگردند.

"شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد."

تصفیه آسا در سایت خود به نشانی https://www.tasfiyeasa.com خدمات ارزنده ای ارائه مینماید. شما میتوانید لیست قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی که در بازار ایران توسط شرکت های مختلف عرضه میگردند را در تصفیه آسا مشاهده نمایید. ضمن این که سرویس دستگاه های آب تصفیه کن و تعویض فیلتر تصفیه آب نیز از دیگر خدمات این شرکت میباشد که با فیلترهای با کیفیت و در محل شما انجام خواهد شد. پیشنهاد میکنیم برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه های تصفیه کننده تصفیه آسا با کارشناسان فروش شرکت شماره های 02177167717 و 02177414306 تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی