تیتر امروز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.
پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو
مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور و همراهان

پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو

پس از سانحه تلخ و شوکه‌کننده سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان در آن حضور داشتند، پیکر...
زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.

در مسابقات جهانی، بانوان‌مان با حفظ حجاب بر سکو‌های قهرمانی ایستادند

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: در مسابقات جهانی دیدیم که دختران و زنان این سرزمین با حجاب توانستند بر سکو‌های قهرمانی بایستند.

کد خبر: ۱۱۹۹۲۲
۲۱:۴۴ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: سردار نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در حاشیه جشنواره شمیم خانواده اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در دستور کار دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفته، حجاب است که آن را مانع پیشرفت زنان می‌دانند.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که اولویت ما در برگزاری جشنواره شمیم قرار گرفت این بود که به دنیا بفهمانیم که نه تنها حجاب مانع پیشرفت زن در اسلام و جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه باعث ارتقا بانوان‌مان خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: در مسابقات جهانی هم دیدیم که دختران و زنان این سرزمین با حجاب توانستند بر سکو‌های قهرمانی بایستند.

وی ادامه داد: در این جشنواره سپاه ولیعصر خوزستان از روز جمعه و به مدت دو روز، میزبان ۴۶ رده میزبان خواهران و دختران پاسدار سراسر کشور بود.

نعمت الله باقری تصریح کرد: مسابقات در ۶ رشته برگزار و نفرات اول و تا سوم هر رشته مورد تشویق قرار گرفتند.

وی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که مورد توجه قرار گرفت، نگاه ویژه به حافظان قرآن کریم بود که مورد تجلیل قرار گرفتند.

باقری بیان کرد: این نسل، نسل چهارم انقلاب است و نیاز است با رشادت‌های نسل‌های اول، شهدا، ایثارگران و رزمندگان ما که با جان و دل از این مرز و بوم دفاع کردند، آشنا شوند که برنامه بعدی ما در حوزه فرهنگی پیرامون این موضوع خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی