تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
به استقبال هفته سیزدهم لیگ برتر

۵ ساعت فوتبال ایرانی!

هفته سیزدهم لیگ برتر امروز با انجام ۸ بازی در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود و طرفداران فوتبال حدود ۵ ساعت می‌توانند میهمان این رویداد باشند.

کد خبر: ۱۱۷۷۵۵
۱۳:۰۷ - ۱۳ دی ۱۴۰۰

۵ ساعت فوتبال ایرانی!

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: با وجود گلایه‌هایی که عموما از سوی هواداران فوتبال مطرح می‌شود، امروز هفته سیزدهم لیگ برتر با انجام هر ۸ بازی در یک روز و در ساعات بعد از ظهر انجام خواهد شد تا مشخص شود سازمان لیگ به یک الگویی متناسب با روز‌های بی‌پولی فوتبال رسیده است. اینطور که سهیل مهدی دبیر سازمان لیگ اعلام کرده، برگزاری مسابقات لیگ در ساعات بعد از ظهر برای این است که تیم‌ها وقت داشته باشند با پرواز شب به شهر خودشان برگردند و یک شب اضافی در هتل نمانند و از این محل صرفه‌جویی خواهد شد!

با این شرح مختصر می‌توان فهمید که چرا بازی‌های امروز از ساعت ۲ بعد از ظهر آغاز می‌شود؟! به هر حال استفاده از نور روز می‌تواند به میزبان در کاهش هزینه‌های برق کمک کند و در عین حال هوا در ساعات عصرگاهی گرمتر از شب نیز هست. در عین حال هنوز ممنوعیت ورود تماشاگران برقرار است و برای این این ماجرا راه‌حلی پیدا نشده.

* اما ساعت ۱۴ امروز هفته سیزدهم لیگ برتر با پیکار مس و صنعت نفت آبادان در سیرجان آغاز خواهد شد با این پیش‌فرض که نفت آبادان در بازی‌های اخیر سرحال‌تر نشان داده و به نظر می‌آید بازی خوبی بین دو تیم به وجود بیاید.

* نیم ساعت بعد یعنی ۱۴:۳۰ بازی پدیده مشهد با سپاهان در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد که نبرد دو تیم اکثرا بازنده در ۵ هفته اخیر است. دو تیم به شدت به برد در این مسابقه نیاز دارند و نکته مهم این است که میزبانی چندان کمکی به شهر خودرو یا پدیده نخواهد کرد! تیم مشهدی دو بازیکن خود را هم به دلیل درگیری از فهرست خط زده در حالی که سپاهان تقریبا با تمام قوا برای کسب سه امتیاز به مشهد رفته است.

* ساعت ۱۵ در مسجد سلیمان تیم نفت میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود که البته شاگردان قلعه‌نویی به شدت به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارند تا بتوانند خودشان را سرپا کنند و به جمع تیم‌های مدعی برگردند. اما نفت مسجد سلیمان هم در تلاش است از انتهای جدول خود را جدا کند.

* به موازات این بازی، هوادار هم میزبان نساجی قائم‌شهر است که این بازی نیز به جهت نزدیکی دو تیم در جدول و امتیاز قطعا بازی خوبی از آب در خواهد آمد. چه هوادار و چه نساجی اهل پا پس کشیدن نیستند.

*اما مهم‌ترین بازی ساعت ۱۵ در اراک بین استقلال و آلومینیوم برگزار می‌شود که به نوعی یک دیدار پر از رنگ و لعاب آبی است. استقلال وریا غفوری و مرادمند را در اختیار ندارد در مقابل آلومینیوم غایبی ندارد. استقلال در صدر جدول است و می‌خواهند این روند را حفظ کند. تیمی که تنها نباخته لیگ هم هست، اما در مقابل آلومینیوم هم در رده چهارم ایستاده و می‌خواهد از میزبانی خود بیشترین بهره را ببرد. تیم اراکی هفته قبل اولین باخت خود را ثبت کرد و قطعا نمی‌خواهد که این روند ادامه داشته باشد. به نظر بازی خوبی در پیش خواهد بود.

* ساعت ۱۶:۱۵ در اصفهان نیز بازی ذوب‌آهن ـ فجر سپاسی برگزار می‌شود که نبرد دو تیم دهم و چهاردهم جدول است.

* ساعت ۱۷ در ورزشگاه فولاد آره‌نا سرخ‌های اهواز میزبان پیکان هستند دو تیمی که در رتبه هفتم و ششم جدول قرار دارند و با تمام وجود برای پیروزی به میدان می‌روند.

* آخرین بازی این هفته در ساعت ۱۷ نیز بین سرخ‌های تهران و تبریز انجام خواهد شد در حالی که به دلیل ضعف عجیبی که بر تراکتور مستولی شده به نظر نمی‌آید بازی پایاپای و پرحادثه‌ای باشد. با این حال هر دو تیم با تمام وجود نیاز به تمام امتیازات این بازی دارند چرا که شکست احتمالی یا تساوی هر دو را از رقابت عقب می‌اندازد.   

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی