تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

چاقوکشی، پدیده جدید شهرخودرو!

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت دو بازیکن حاشیه‌ساز این تیم به دلیل حواشی به وجود آمده در تمرین تیم، در اختیار باشگاه قرار گرفتند و در دیدار با سپاهان غایب خواهند بود.

کد خبر: ۱۱۷۶۹۰
۱۳:۲۳ - ۱۲ دی ۱۴۰۰

چاقوکشی، پدیده جدید شهرخودرو!

 

دیدارنیوز: در کنار مسائل و مشکلات زیادی که تیم پدیده یا شهر خودرو مشهد دارد، بروز یک درگیری و چاقوکشی در تمرین این تیم واقعا اتفاق ناراحت‌کننده و دردناکی بود.

داود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص حواشی تمرین تیمش و چاقوکشی در تمرین این تیم اظهار کرد: نمی‌خواهم در آستانه دیدار مهم با سپاهان به این حواشی بپردازم اما موضع من در این خصوص مشخص است و آن را به باشگاه اعلام کرده‌ام و باشگاه درباره این دو بازیکن تصمیم خواهد گرفت اما به قطع و یقین این دو نفر یعنی مهدی فراهانی و سعید جلالی‌راد در دیدار با سپاهان همراه تیم نخواهند بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی