تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

خوزستان نباید در توسعه و عمران عقب باشد

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات خوزستان گفت: خوزستان با دارا بودن منابع عظیم و ثروت‌های خدادادی نباید در توسعه و عمران عقب باشد.

کد خبر: ۱۱۷۵۶۴
۰۹:۵۱ - ۱۱ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: غلامرضا فروغی نیا رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات خوزستان گفت: خوزستان با دارا بودن منابع عظیم و ثروت‌های خدادادی نباید در توسعه و عمران عقب باشد.

وی افزود: متاسفانه منابع ارزی استان خوزستان به مرکز منتقل می‌شود و سرمایه مردم خوزستان در جا‌های دیگر هزینه می‌شود.

فروغی نیا با اشاره به عدم تخصیص تسهیلات ویژه به استان تصریح کرد: از مجموع ۱۵۲ هزارمیلیارد تومان سپرده‌های بانکی مردم استان خوزستان، ۶۴ هزار میلیارد تومان در قالب وام و تسهیلات پرداخت می‌شود و الباقی یعنی ۸۸ هزار میلیارد تومان از استان خوزستان به مقصد نامشخصی برای سرمایه‌گذاری خارج می‌شود.

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات خوزستانافزود: نظارت دقیق استانداری بر بانک‌ها و سپرده‌های مردم استان می‌تواند بر ارائه خدمات بهتر بانک‌ها تاثیر گذار باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی