تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

رکوردشکنی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس

منچسترسیتی به رکورد بیشترین برد در یک سال در رقابت‌های لیگ رسید و رکورد سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ را شکست.

کد خبر: ۱۱۵۷۴۱
۱۵:۱۸ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

بیشترین برد سیتی در یک سال

دیدارنیوز - به نقل از استار، منچسترسیتی در زمین واتفورد به مصاف این تیم رفت که موفق شد در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد. منچسترسیتی با این برد به ۳۱ برد در لیگ برتر در سال ۲۰۲۱ رسید که رکورد قبلی ۳۰ برد در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ را بهبود بخشید.

البته شاگردان پپ گواردیولا ۵ دیدار دیگر در این سال خواهند داشت و این فرصت را دارند تا بتوانند رکورد خودشان را بهبود ببخشند.

سیتی اکنون در صدر جدول لیگ برتر با یک امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول رده دومی قرار دارد و در حال حاضر هفت پیروزی متوالی در تمامی رقابت‌ها دارد.

منچسترسیتی که صعود خود را به دور حذفی لیگ قهرمانان قطعی کرده است باید در دیدار بعدی برابر لایپزیگ قرار گیرد و در ادامه در لیگ برتر برابر ولورهمپتون قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا
برچسب ها: منچستر سیتی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی