تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

فوتسال ایران – ایتالیا در شهر پارما

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال این کشور با ایران در شهر پارما برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۱۵۵۳۱
۱۹:۳۰ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰

فوتسال ایران – ایتالیا در شهر پارما

دیدارنیوز - بر اساس توافق به دست آمده میان فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا دو تیم دو بازی دوستانه با هم برگزار خواهند کرد. هر دو دیدار در شهر پارما و در روز‌های ۲۹ و ۳۰ آذر برگزار می‌شود. به همین بهانه تیم ملی فوتسال ایران روز ۲۷ آذر به سمت ایتالیا پرواز خواهد کرد.

بنا به گفته اصولی، سرپرست کمیته فوتسال در این دو بازی ناظم الشریعه هدایت گر تیم ملی فوتسال ایران خواهد بود. او در خصوص آخرین وضعیت کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید: ۲۷ آذر عازم ایتالیا خواهیم بود و اول دیماه تیم ملی فوتسال به تهران باز می‌گردد. پیش از اعزام یک اردوی تدارکاتی خواهیم داشت که با نظر کادرفنی انجام خواهد شد. ضمن اینکه در این دو دیدار، ناظم‌الشریعه باتوجه به قراردادی که تا پایان سال با فدراسیون دارد به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال تیم را همراهی خواهد کرد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: فوتسال ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی