تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

در صورت عدم همکاری ایران با آژانس، شورای حکام نشستی فوق‌العاده تشکیل می‌دهد

کاردار آمریکا نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین، ایران را به عدم همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متهم کرده و گفت که چنانچه این کشور به رویکرد فعلی خود ادامه دهد، شورای حکام نشستی فوق‌العاده برای رسیدگی به «این بحران» تشکیل خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۵۰۷۲
۰۸:۴۸ - ۰۵ آذر ۱۴۰۰

در صورت عدم همکاری ایران با آژانس، شورای حکام نشستی فوق‌العاده تشکیل می‌دهد

دیدارنیوز - «لوئیس ال. بونو» کاردار آمریکا نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین، ایران را به عدم همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متهم کرده و گفت که چنانچه این کشور به رویکرد فعلی خود ادامه دهد، شورای حکام نشستی فوق‌العاده برای رسیدگی به «این بحران» تشکیل خواهد داد.

وی افزود که همکاری ایران با آژانس باید شامل «توضیحات معتبر و قابل راستی‌آزمایی در مورد منشاء و مکان فعلی مواد یا تجهیزات هسته‌ای باشد که بر اساس نمونه‌برداری‌های انجام شده، در سه مکان اعلام‌نشده وجود دارد».

بونو با ادعای این‌که پرسش‌های آژانس از ایران، همچنان بعد از گذشت دو سال بی‌پاسخ مانده است، گفت: «همان‌طور که همواره تاکید کرده‌ایم، این پرسش‌ها مربوط به تعهدات قانونی ایران بر اساس توافق پادمان‌های بین‌المللی (ان‌پی‌تی) است و نه تعهدات ذیل برجام».

وی با بیان این‌که سفر اخیر «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران بی‌نتیجه بوده است، گفت که این مسأله بر توانایی آژانس مبنی بر تأیید پایبندی ایران به تعهدات خود تأثیر منفی خواهد داشت.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی