تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

سیزده روز تا پایان حکم سرپرستی مجید صدری

تا پایان حکم سه ماهه سرپرست باشگاه پرسپولیس تنها ۱۳ روز باقی است

کد خبر: ۱۱۴۹۴۹
۱۹:۳۰ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰

سیزده روز تا پایان حکم سرپرستی مجید صدری

دیدارنیوز - در شرایطی که انتظار می‌رفت وزیر جدید ورزش طبق وعده خود عمل کرده و همان طور که به وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال سامان بخشید، تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس را نیز دستخوش تغییر و تحول کند، اما او تصمیم گرفت با نظر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، مجید صدری را به عنوان سرپرست موقت باشگاه مشغول به کار کرده و فرصتی سه ماهه را در اختیار او برای رفع و رجوع مشکلات این تیم قرار دهد.

در این مدت قرار بود با پرداخت بدهی کالدرون، پنجره بسته باشگاه باز شود و از سوی دیگر با انجام مزایده کارگزار بعدی باشگاه معرفی شود، اما در حالی که تنها ۱۳ روز تا پایان سرپرستی صدری باقی است، نه پول کالدرون به طور کامل پرداخت شده، نه پنجره بسته باشگاه باز شده و نه کارگزاری برای باشگاه انتخاب و معرفی شده است.

موضوع زمانی جالب می‌شود که طبق وعده صدری قرار است تمام این اقدامات در هفته پایانی انجام شود؛ یعنی هم پول کالدرون پرداخت و هم کارگزار معرفی شود. باید دید آیا این اتفاق رقم خواهد خورد یا نه؟

منبع: طرفداری
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی