تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مخالفت ژاوی با جذب ستاره نیمکت نشین منچستر

سرمربی جدید بارسلونا با ایده جذب دونی فن دبیک ستاره هلندی منچستریونایتد موافق نبود و پیشنهاد جذب او را رد کرد.

کد خبر: ۱۱۴۸۶۶
۱۸:۳۰ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰

مخالفت ژاوی با جذب ستاره نیمکت نشین منچستر

دیدارنیوز - دونی فن دبیک در تابستان سال گذشته و با انتقالی ۴۰ میلیون پوندی از آژاکس راهی اولدترافورد شد. هواداران منچستریونایتد تصور می‌کردند خیال شان تا سال‌ها از داشتن یک هافبک جنگنده در میانه میدان راحت است، اما فصل اول حضور فن دبیک در ترکیب یونایتد چندان خوب پیش نرفت و او با تحمل نیمکت نشینی‌های متوالی، تنها چهار بار در لیگ برتر در ترکیب ثابت اوله گونار سولسشر قرار گرفت.

فصل جاری نیز شرایط تغییری نکرده و او در ایده‌های سرمربی نروژی جایی نداشت. سولسشر دیروز از هدایت منچستر برکنار شد و ممکن است با آمدن مربی جدید شرایط فن دبیک نیز بهتر شود، اما گفته می‌شود ستاره هلندی به یک انتقال قرضی در زمستان چراغ سبز نشان خواهد داد.

از بارسلونا و یوونتوس به عنوام تیم‌های خواهان فن دبیک نام برده می‌شد، اما او قطعا به بارسا نخواهد رفت چرا که ژاوی با پیشنهاد جذب او مخالفت کرده است.

طبق ادعای اسپورت، سران باشگاه موافق جذب فن دبیک بودند و این ایده را با ژاوی نیز در میان گذاشتند، اما سرمربی جدید بارسا عنوان کرد که خط میانی تیمش نیاز به تقویت ندارد و از داشته هایش کاملا راضی است.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی