تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

احتمال غیبت راموس در برابر سیتی قوت گرفت

راموس از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز موفق به حضور در ترکیب این تیم نشده است.

کد خبر: ۱۱۴۷۷۱
۱۵:۳۹ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰

احتمال غیبت راموس در برابر سیتی قوت گرفت

دیدارنیوز - علیرغم پیش بینی‌های خوش‌بینانه‌ای که از شرایط راموس در طول هفته جاری شده بود، این مدافع همچنان جایی در ترکیب پی اس جی ندارد.

مائوریسیو پوچتینو عصر روز جمعه با کادر پزشکی پاری سن ژرمن ملاقات کرد و در نهایت تصمیم بر این شده که این بازیکن جایی در فهرست پی اس جی برای بازی برابر نانت نداشته باشد.

راموس از ۵ می‌تا به حال در هیچ دیدار رسمی به میدان نرفته و با این که دو هفته در تمرینات این تیم فرانسوی حضور داشت، اما ظاهرا هنوز زود است که در ترکیب این تیم به میدان برود.

پی اس جی بدون راموس توانست با نتیجه ۳-۱ از سد نانت بگذرد و از حالا خود را مهیای بازی سرنوشت ساز برابر سیتی در لیگ قهرمانان خواهد کرد.

پوچتینو در نشست خبری پس از بازی با سوالی در مورد راموس روبرو شد و در پاسخ گفت: «نمی‌دانم سرخیو شرایط حضور در بازی مقابل سیتی را خواهد داشت یا خیر. برای من مشاهده پیشرفت و بهبودی مصدومیتش مهم است، ولی یک مساله تمرین کردن اوست و یک مساله دیگر رسیدن به سطحی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی و اینکه بتواند با مدافعان ثابت ما رقابت کند. این دو مقوله متفاوت است.»

با این اظهارنظر پوچتینو بعید به نظر می‌رسد که راموس برابر سیتی هم شانسی برای بازی داشته باشد و فعلا باید منتظر شکسته شدن طلسم خود بماند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: سرخیو راموس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی