تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.

کارت واکسن جعلی برای مربی آلمانی دردسرساز شد

سرمربی تیم فوتبال وردربرمن که به جعل کارت تزریق واکسن کرونا متهم شده است، برای جلوگیری از تشدید آشفتگی وضعیت این باشگاه از سمت خود استعفا کرد.

کد خبر: ۱۱۴۶۹۴
۱۵:۱۷ - ۲۹ آبان ۱۴۰۰

کارت واکسن جعلی برای مربی آلمانی دردسرساز شد

دیدارنیوز - مارکوس آنفانگ سرمربی تیم فوتبال وردربرمن و دستیارش فلورین یانگ در پی افشای سندسازی‌شان برای بهره‌مند شدن از خدمات و امکانات منحصر به شهروندان دارای کارت واکسن کرونا از سمت خود استعفا کردند.

باشگاه وردربرمن روز گذشته (جمعه) اعلام کرده بود که سرمربی تیم و دستیارش از سوی مقامات محلی تحت بازجویی قرار گرفته‌اند تا صحت و سقم اتهامات نسبت داده شده به آن‌ها بررسی شود.

آنفانگ و یانگ تأکید داشتند که مرتکب هیچ تخلفی نشده‌اند و با این حال با شدت گرفتن جنجال‌ها درباره جعلی بودن مدارک واکسن‌شان، آن‌ها تصمیم گرفتند که دست از هدایت تیم بکشند.

آنفانگ در این خصوص گفت: به دلیل استرس بسیاری که به خودم، باشگاه، تیم و خانواده‌ام وارد آمده است، تصمیم گرفته‌ام که فوراً از سمت خود به عنوان سرمربی تیم وردبرمن استعفا کنم. من از مدیریت باشگاه درخواست کردم که قراردادم را فسخ کند و باشگاه هم آن را پذیرفت. من برای وردبرمن آرزوی موفقیت دارم.

باشگاه وردربرمن هنوز تخلف سرمربی مستعفی و دستیار او را تأیید نکرده، اما دلیل موافقت با استعفای آن‌ها را جلوگیری از ادامه ناآرامی‌های باشگاه اعلام کرده است.

ارائه مدرک واکسیناسیون برای بهره‌مندی از خدماتی مانند رستوران‌ها و سایر مکان‌های عمومی، بسته به مقررات ایالت‌های مختلف آلمان، الزامی است. تیم وردربرمن که فصل گذشته از بوندس‌لیگا سقوط کرد، اکنون در رده هشتم جدول بوندس‌لیگای ۲ قرار دارد.

برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی