تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
فرماندار شادگان عنوان کرد:

احیای تالاب در کنار کشاورزی برای شادگان مهم است

فرماندار شادگان گفت: محور اصلی شادگان در کنار صنعت، احیای تالاب، کشاورزی و محیط زیست است.

کد خبر: ۱۱۴۶۵۲
۱۱:۱۵ - ۲۹ آبان ۱۴۰۰

احیای تالاب در کنار کشاورزی برای شادگان مهم است

 

دیدارنیوز خوزستان:امید صبری پور در حاشیه بازید از تالاب شادگان در روستای حدبه در گفت وگو با خبرنگار دیدارنیوز اظهار کرد: با توجه به شرایط خوب شهرستان شادگان می‌توانیم میزبان گردشگران درون و برون استانی یا حتی خارج از کشور باشیم؛ از افراد توانمند و علاقمند به همکاری در پیشبرد اهداف گردشگری شادگان نیز استقبال می‌کنیم.

 وی با اشاره به شرایط مطلوب کرونایی در شادگان افزود: شادگان از نظر کرونا از شهرهای عادی کشورمان هست و این ظرفیت را داریم که میزبان گردشگر باشیم؛ معمولا بازدید و گردش ها در فضای باز انجام و همین امر یک نقطه اطمینان برای گردشگران در خصوص شرایط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.


فرماندار شادگان تصریح کرد: اقدامات خوبی در شادگان با حضور مدیر میراث فرهنگی شهرستان رقم زده و ثبت برخی از روستای چ‌های شهرستان به عنوان آثار باستانی و ثبت نان زرد به عنوان میراث از جمله این اقدامات است.


صبری پور با بیان اینکه شهرستان شادگان با وجود همه ظرفیت ها در بخش صنعت و حوزه های مشابه ظرفیت‌های خدادادی متعدد دارد،  تصریح کرد: شادگان یک تالاب بین‌المللی دارد که ثبت کنفوانسیون رامسر شده و از تالاب های معروف جهان به شمار می آید؛ همچنین دومین تالاب در نوع خود از نظر وسعت در جهان محسوب می شود و گونه های مختلف جانوری و دریایی در این تالاب موجود است که یک نقطه قوت محسوب می شود.

وی یادآور شد: وجود مردمان مهمان‌نواز و بومی‌های محلی که برای پذیرایی پای کار هستند از ظرفیت های دوم تالاب شادگان به حساب می آیند؛ تا به امروز همه شادگان را به ونیز ایران در حوزه گردشگری در بخش روستای سراخیه می‌شناختند.


 فرماندار شادگان گفت: این نوید را به مردم کشورمان و افرادی که خارج از کشور هستند می دهیم تا روستای گردشگری حدبه از نقاط بکر گردشگری در توابع شهرستان شادگان است.

 صبری پور با اشاره به خواهرخواندگی شهرستان شادگان با ونیز بیان کرد:  موضوع خواهر خواندگی تالاب را شروع کرده و امید است شاهد نتایج مثبت باشیم و همچنین به زودی درخواستمان را در خصوص میزبانی نشست کنفوانسیون سالانه بین‌المللی رامسر قرار است کلید بزنیم که میزبان بزرگواران از درون و برون کشور باشیم.

وی با اشاره به اولویت های شهرستان شادگان بیان کرد: محور اصلی شادگان در کنار صنعت، احیای تالاب، کشاورزی و محیط زیست خواهد بود. چون ظرفیتی در اختیار ما قرار داده شده که نیاز به حفظ و مراقبت دارد.

فرماندار شادگان در خطاب به خبرنگاران گفت: از خبرنگاران درخواست دارم که شادگان را با ظرفیت‌های مثبت معرفی کنند؛ حتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، به این مساله اشاره کرده اند که بیگانه دنبال این است که توانمندی ها را ضعیف و ضعف ها را بزرگ نشان دهد.

 صبری پور بیان کرد:گاهی برخی ها بوق این بیگانه ها می شوند لذا از رسانه‌ها درخواست دارم که با هدف اعتلا و تقویت اهداف انقلاب، ظرفیت‌ها و توانمندی های مثبت استان و شادگان را نشان دهند.

وی تأکید کرد: هنر ما ایجاد ظرفیت از امکاناتی است که ضد ارزش هستند یعنی اگر آب شور داریم، ماهی آب شور را پرورش دهیم.

 

احیای تالاب در کنار کشاورزی برای شادگان مهم استاحیای تالاب در کنار کشاورزی برای شادگان مهم استاحیای تالاب در کنار کشاورزی برای شادگان مهم است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی