تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

سیستم جامع آرشیو الكترونیكی اسناد مهندسی ساختار مناطق نفتخیز جنوب راه‌اندازی شد

رئيس مهندسي ساختار و بهره‌وري شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب از راه‌اندازي و بهره برداري فاز نخست "سيستم جامع آرشيو الكترونيكي اسناد مهندسي ساختار" اين شركت خبر داد.

کد خبر: ۱۱۴۵۵۱
۲۱:۱۷ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰

سیستم جامع آرشیو الكترونیكی اسناد مهندسی ساختار مناطق نفتخیز جنوب راه‌اندازی شد

دیدارنیوز خوزستان:محمدرضا آبيار با بيان اين مطلب اظهار داشت: اين اداره در راستاي پيوستن به سيستم جامع آرشيو الكترونيكي اسناد شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و با هدف حفظ امنيت اسناد و دسترسي آسان به مدارك فيزيكي كه به نوعي بيانگر وضع موجود و پيشينه پيدايش اين شركت مي‌باشد و همچنين جلوگيري از توسعه بي­رويه فضاي بايگاني و رفع نگراني­ ناشي از احتمال از بين رفتن سوابق اسناد در حوادث غير مترقبه اقدام به تعريف "پروژه‌ مكانيزه نمودن سوابق مستندات مهندسي ساختار" از طريق سيستم جامع آرشيو الكترونيكي اسناد «EDMS» نمود.
 
وي گفت: اين پروژه از دي‌ماه 1399 در دو فاز آغاز به كار كرد كه در فاز اول طي 7 ماه سازماندهي، تصويربرداري و تغذيه اطلاعات مربوط به 20 هزار برگ اسناد تغييرات سازماني شامل نمودارهاي سازماني، تصويب نامه، شرح وظايف و اسناد مرتبط با آنها در سامانه مذكور انجام شد.
 
آبيار ادامه داد: در فاز دوم نيز سازماندهي، تصويربرداري و تغذيه بخش ديگري از اطلاعات مربوط به حدود  11 هزار پرونده­ سمت سازماني كارمندي جاري و سوابق سمت‌هاي حذف شده در 10 سال اخير تا شهريور ماه سال آينده انجام خواهد شد.
 
رئيس مهندسي ساختار و بهره‌وري شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب در ادامه از همكاري اداره فناوري اطلاعات و ارتباطات در راه‌اندازي اين سامانه قدرداني كرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی