تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پیشنهاد فنرباغچه به سردار آزمون

سردار آزمون مهاجم زنیت روسیه، در پایان سال ۲۰۲۲ قراردادش با این تیم روسی به پایان می‌رسد و حالا باشگاه فنرباغچه ترکیه برای جذب او پیشنهادی به او ارائه کرده است.

کد خبر: ۱۱۴۲۸۶
۱۰:۱۱ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

سردار از ترکیه پیشنهاد بازی گرفت

دیدارنیوز - سردار آزمون تا پایان فصل جاری با تیم زنیت قرارداد دارد. بر اساس قانون این بازیکن از ژانویه قادر به مذاکره با تیم‌های خواهان خود خواهد بود، اما جدایی او از تیم زنیت در صورت توافق با تیم جدید باید در ژوئن صورت گیرد.

بر اساس خبر منتشره از سوی اسپورت دیلی روسیه باشگاه فنرباغچه با دستمزدی متغیر بین ۲ تا ۳ میلیون یورو برای عقد قرارداد با سردار آزمون برنامه ریزی کرده است که دستمزد نهایی به میزان قرارداد با این بازیکن بستگی خواهد داشت. به نظر می‌رسد دستمزد فعلی سردار آزمون در تیم زنیت هم همین عدد باشد.

پیش‌تر باشگاه لیون فرانسه اعلام کرده بود تلاش برای جذب سردار آزمون را به مدت ۴ فصل آغاز کرده است و برای رسیدن به این مهم پیشنهاد ۷ تا ۸ میلیون یورویی به مدیر برنامه این بازیکن داده است. هنوز مشخص نیست سردار آزمون فصل آینده راهی چه تیمی خواهد شد چرا که سردار آزمون و مدیر برنامه اش هیچ اظهارنظری در این باره نکرده اند و شاید هم شاهد ادامه حضور سردار آزمون در تیم زنیت باشیم. چرا که بر اساس گزارش خبرگزاری چمپیونات روسیه باشگاه زنیت برای تمدید قرارداد سردار آزمون پیشنهاد خود را به این بازیکن ارایه داده است.

سردار آزمون هم اکنون در اردوی تیم ملی بسر می‌برد و سه شنبه شب به همراه تیم ملی فوتبال ایران مصاف با سوریه را تجربه خواهد کرد. مسابقه‌ای که اگر با برد تیم ملی همراه باشد ایران را به صعود به جام جهانی نزدیک‌تر خواهد کرد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: سردار آزمون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی