تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رقم قرارداد سیدجلال حسینی دو برابر شد!

مدافع و کاپپتان پرسپولیس که پیش از این کمترین رقم قرارداد را در بین بازیکنان هم تیمی می‌گرقت حالا خبر می‌رسد رقم قرارداد او دو برابر شده است.

کد خبر: ۱۱۴۲۷۸
۰۸:۴۸ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

دو برابر شدن قرارداد حسینی

دیدارنیوز - بنابر اخبار تأیید شده سید جلال حسینی برای فصل ۹۸ ـ ۹۷، دستمزد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی به عنوان پایه در قراردادش نوشته شده بود و در ادامه برای فصل ۹۹- ۹۸ رقم پایه قرارداد او به یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان و برای فصل ۱۴۰۰ ـ ۹۹ پایه قرارداد سید جلال حسینی به یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان رسید.

این درحالی است که عملا قرارداد بازیکنان جدید این تیم و برخی دیگر بسیار بیشتر از مبلغ قرارداد سید جلال حسینی بوده است.

فراموش نباید کرد علکرد خیره کننده سیدجلال حسینی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته باعث تحسین همگان شد. کاپیتان پرسپولیس که در ۳۹ سالگی به سر می‌برد، در چهار بازی تیمش توانسته بود تک گل سه امتیازی به ثمر برساند تا تیمش عملا با گل‌های او ۱۲ امتیاز به دست بیاورد. از طرف دیگر او به عنوان یک مدافع هم نقش کلیدی در دفاع از دروازه تیمش داشته تا پرسپولیس با اطمینان خاطر از خط دفاع کار کند و باز هم نقش تعیین کننده‌ای در قهرمانی تیمش داشت.

در این میان، اما حسینی عملا دستمزد کمتری نسبت به سایرین در پرسپولیس می‌گرفت تا اینکه شنیدیم به تازگی قرارداد سید جلال حسینی دو برابر شده است، اما به رغم دو برابر شدن قرارداد سید جلال حسینی باز هم او در میان بازیکنان اصلی پرسپولیس ارزان‌ترین بازیکن است!

از آن گذشته کاپیتان اول پرسپولیس در قیاس با کاپیتان‌های تیم‌های رقیب حدود یک سوم دستمزد می‌گیرد که با توجه به سابقه سید جلال حسینی و موفقیت هایش بسیار قابل تأمل است.

این مدافع با تجربه در حال حاضر پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر کشورمان محسوب می‌شود و ۱۱۵ بازی ملی در کارنامه دارد.

نکته دیگر در مورد سید جلال حسینی اینکه هرگز در خصوص دستمزد همبازیان خود و سایر بازیکنان اعتراضی نکرده و بار‌ها در مصاحبه هایش عنوان کرده که هر کس هر چقدر می‌گیرد نوش جانش!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی