تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کتاب «آپولو»ی ارتش منتشر شد

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران کتابی را با عنوان «آپولو» برگرفته از خاطرات چند تن از زندانیان سیاسی ارتش زمان رژیم منحوس شاه منتشر کرد.

کد خبر: ۱۱۴۲۴۹
۱۳:۲۱ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

کتاب «آپولو»ی ارتش منتشر شد

 

دیدارنیوز: به گزارش روابط عمومی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش،  سرهنگ سید بهزاد میراحمدی معاون انتشارات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با اعلام این خبر گفت: در این کتاب در چهار فصل خاطرات چهار نفر از زندانیان سیاسی ارتش که به دلیل مبارزات انقلابی علیه رژیم منحوس شاه دستگیر و زندانی شده بودند، روایت شده است.
وی افزود: راویان خاطرات در این کتاب گوشه‌هایی از نحوه مبارزه انقلابیون ارتش، دستگیری و شکنجه‌های هولناک توسط عوامل ساواک و نیروهای امنیتی طاغوت را بازگو کرده‌اند.
این کتاب توسط ناصر ملایی نوشته و توسط انتشارات «آتشبار» وابسته به سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی