تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مدل های مختلف درب ضد سرقت فلزی+عکس و قیمت

درب ضد سرقت فلزی، درب ضد سرقت ارزان و روش های تعویض درب ضدسرقت موضوعاتی است که در این گزارش سایت خبری دیدار بررسی شده اند.

کد خبر: ۱۱۴۲۲۷
۱۲:۲۴ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

 

مدل های مختلف درب ضد سرقت فلزی+عکس و قیمت

 

دیدارنیوز: شاید برای شما خوانندگان عزیز دیدار نیز اتفاق افتاده باشد که به فکر تعویض درب ضد سرقت خود بیفتید، همان طور که می دانید دنیای درب های ضد سرقت بسیار جذاب و متفاوت است به همین منظور در این گزارش به صحبت در ارتباط با درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت ارزان که دو مدل از مدل های پرفروش بازار ایران است با مدیر فروش گروه دُرناب که یکی از تولید کنندگان خاص و متفاوت ایران است، پرداخته ایم.پس اگر به دنبال تعویض درب ضد سرقت خود هستید، خواندن این محتوای مفید را ازدست ندهید.

منظور از درب ضد سرقت فلزی چیست؟

مدیر فروش دُرناب در این باره می گوید:تمامی درب های ضد سرقت فلزی و ارزان این شرکت از نظر نوع ساختار زیرسازی، هیچگونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و از یک ساختار واحد و خاص تولید می شوند.

تنها تفاوت درب های شرکت دُرناب در نوع روکش، طرح و مدل آن ها است و همین موضوع است که درب های امنیتی مختلف را در دسته بندی های مختلفی قرار می دهد.

برای مثال درب ضد سرقت فلزی که به عنوان یکی از پر فروش ترین مدل از درب های لابی و ویلایی است، به این منظور مورد توجه قرار گرفته است که علاوه بر استراکچر قدرتمند دُرناب، روکش کار شده بر روی درب نیز با ورق آهن سرتاسری پوشیده می شود و درب را تماما ضد سرقت می کند.

اما دومین عاملی را که می توان دلیل خرید این مدل از درب ها دانست، مقاوت این درب در شرایط مختلف جوی است، منظور از این جمله این است که بعضی از خریداران به دنبال درب هایی هستند تا بتوانند در مناطقی با بارش برف و باران فراوان و همچنین تابش مستقیم نور خورشید از آن ها استفاده کنند که روکش درب ضد سرقت فلزی، بهترین انتخاب برای آن این دسته از خریداران است.

مدیر فروش گروه درب های ضد سرقت دُرناب اضافه کرد که می توان اطلاعات جامع تر و کامل تری را در ارتباط با درب ضد سرقت فلزی در اختیار خوانندگان قرار داد، اما ماهیت اصلی این درب با دیگر انواع درب ضد سرقت تفاوت عمده ای نمی کند.

در ادامه این گفت و گوی سرتاسر امنیت به بررسی یکی از متداول ترین سرچ های کاربران اینترنت پرداخته ایم و از مدیر فروش دُرناب درخواست کردیم تا منحصرا در ارتباط با تولیدات انحصاری خودشان توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

مدل های مختلف درب ضد سرقت فلزی+عکس و قیمت

تفاوت درب ضد سرقت ارزان دُرناب و دیگر شرکت ها در چیست؟

گروه دُرناب برخلاف دیگر شرکت ها، درب ضد سرقت ارزان را نیز مشابه درب های دیگرش تولید می کند و تنها تفاوتی که میان درب ضد سرقت ارزان و دیگر درب ها وجود دارد، نوع ساده تر روکش کار شده بر روی آن است.همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم برای مثال زیرسازی درب ضد سرقت فلزی کاملا مشابه درب ضد سرقت ارزان است و تنها روکش کار شده بر روی آن از PVC تولید شده است.

درب های روکش PVC یا درب ضد سرقت ارزان دُرناب، دارای طرح های جذاب و متفاوتی است که می توانید تعدادی از آن ها را در ادامه مشاهده کنید.

اما درب ضد سرقت ارزان دیگر شرکت ها کاملا متفاوت از تولیدات دُرناب است به صورتی که می توان آن ها را آماده برای سرقت کردن دانست تا ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت!

دلیل بیان این موضوع نیز به این دلیل است تا مردم عزیز و خوانندگان این محتوا بدانند که واقعا (هر ارزانی بی علت نیست)

برای مثال گروه دُرناب قیمت درب ضد سرقت فلزی خود را در بازه 7 تا 10 میلیون تومان، بر اساس طرح روکش انتخابی مشتری قرار داده است، در حالی که در بازار درب ضد سرقت می توان با حدود 2 تا 4 میلیون تومان نیز درب فلزی خریداری کرد، اما چه درب ضد سرقت؟ با چه زیرسازی و با چه متریالی؟

اما در پایان این گفتگو در ارتباط با انواع روش های تعویض درب ضد سرقت با مدیریت فروش دُرناب گفت و گو کردیم.این قسمت از گفت و گو به اندازه ای برای شما قابل توجه خواهد بود که به احتمال زیاد شما نیز تصمیم به تعویض درب ضد سرقت خود می گیرید چرا که گروه دُرناب از صفر تا 100 تعویض را بدون تخریب و در مدت زمان کمتر از 45 دقیقه به مرحله تحویل به مشتری می رساند.

مدیر فروش شرکت دُرناب در ارتباط با تعویض درب ضد سرقت بدون تخریب اینگونه می گوید که:نفرات و شرکت هایی بسیار زیادی در سطح شهر های کشورمان هستند که تعویض درب ضد سرقت را انجام می دهند اما وجه تمایز گروه دُرناب در مقایسه با دیگران در تولید چارچوب سفارشی است.

گروه درب های ضد سرقت دُرناب به منظور تعویض بدون تخریب، ناظر شرکت در هنگان اندازه گیری، تمامی بخش ها و قسمت های چارچوب قبلی را اندازه گیری می کند تا چارچوب درب ضد سرقت ارزان یا مدرن جدید، به راحتی بر روی چارچوب قدیمی سوار شود یا اصطلاحا چارچوب را کاور کند.

گروه دُرناب نام این دسته از چارچوب های خود را که محدود به درب ضد سرقت فلزی یا ارزان نیست و می توان آن را برای تمامی مدل ها و محصولات کار کرد، نیم چارچوب قرار داده است، چرا که در هنگام تعویض درب ضدسرقت بدون تخریب، چارچوب جدید تنها قسمت داخلی را کاور کرده و قسمت خارجی به همان شکل باقی می ماند و به همین منظور به این نام، نامگذاری شده است.

تعویض درب ضد سرقت بدون تخریب دُرناب از آن جهت در مدت زمان کمتر از یک ساعت یعنی حدود 45 دقیقه انجام می پذیرد که نیازی به پرکردن چارچوب و گچ کاری ندارد.

در این روش از تعویض، نصاب درب ضد سرقت دُرناب، نیم چارچوب سفارشی را از پشت به چارچوب قبلی جوش می دهد و آن را مقاوم می کند.بعد از آن درب سفارشی خریدار را روی آن قرار می دهد و به همین سادگی این چند جمله، تعویض درب ضد سرقت بدون تخریب، به پایان می رسد.

 

مدل های مختلف درب ضد سرقت فلزی+عکس و قیمت

در پایان گفتگو خبرگزاری دیدار با مدیر فروش گروه دُرناب که به عنوان یکی از خاص ترین و متفاوت ترین تولید کنندگان در سطح کشور شناخته می شوند، در ارتباط با خرید اینترنتی محصولات این شرکت نیز صحبت کردیم.

مدیر فروش دُرناب می گوید:با همه گیری ویروس کرونا در سطح کشور، ما نیز تمامی زیرساخت های خود را به گونه ای قرار داده ایم تا بتوانیم در زمان حضور این ویروس نیز، توانایی 100 درصدی و همه جانبه خود را در اختیار کاربران اینترنتی و حضوری خود قرار دهیم.

به همین منظور سایت رسمی شرکت به نشانی doornab.com به گونه ای بروز رسانی شد تا هر یک از خریداران بتوانند در کمترین زمان ممکن به طرح و مدل خود دست پیدا کنند.

در پایان گروه دُرناب و خبرگزاری دیدار، از اینکه این گزارش را تا به انتها مطالعه کردید، صمیمانه سپاس گذار است و امیدواریم توانسته باشیم اطلاعاتی که مورد نظرتان بود را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

سلامتی و امنیت دو نعمت مجهول خداوند نزد انسان ها است، پس مراقب باشیم تا آن ها را به سادگی از دست ندهیم.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی