تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پنالتی‌های جورجینیو طلسم شده است؟

جورجینیو، ستاره تیم ملی ایتالیا، از پنالتی از دست رفته در دیدار برابر سوییس بسیار ناراحت است.

کد خبر: ۱۱۴۱۶۳
۱۴:۳۷ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

طلسم شدن پنالتی های جورجینیو

دیدارنیوز - دو تیم ایتالیا و سوییس شب گذشته یکی از حساس‌ترین دیدار‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره اروپا را برگزار کردند که در نهایت با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

در وقت‌های تلف شده این بازی در نیمه دوم بود که داور یک ضربه پنالتی به سود ایتالیا اعلام کرد و این هافبک سابق ناپولی پشت توپ ایستاد تا با تبدیل کردن این توپ به گل، سه امتیاز را برای تیم ملی کشورش به ارمغان بیاورد، اما ضربه‌اش به بیرون رفت.

اگر این توپ به گل تبدیل شده بود، ایتالیا تنها به یک امتیاز از بازی آخر برابر ایرلند شمالی نیاز داشت صعودش به جام جهانی ۲۰۲۲ را قطعی کند، اما حالا شرایط این گروه کمی دشوار شده است.

اما نکته عجیب اینجاست که این سومین ضربه پنالتی متوالی بود که جورجینیو با پیراهن آتزوری خراب می‌کرد و دومین پنالتی متوالی برابر سوییس بود که توسط این بازیکن زده شده، اما به گل تبدیل نمی‌شد.

جورجینیو پیش از این دو بازی برابر سوییس نیز پنالتی حساس و سرنوشت‌ساز در فینال یورو ۲۰۲۰ برابر انگلیس را از دست داده بود، هرچند این اتفاق مانع از قهرمانی شاگردان روبرتو مانچینی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا نشد.

پس از خراب شدن این پنالتی و چند دقیقه بعد که داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد، جورجینیو بسیار ناراحت و پریشان به نظر می‌رسید. لئوناردو بونوچی به طرف این بازیکن رفته و سعی کرد او را آرام کند، اما به نظر می‌رسید که کار زیادی از دستش برنیامده و از دست رفتن این ضربه تاثیر بسیار بدی روی این ستاره چلسی داشته است.

ایتالیا هم امتیاز با سوییس و به لطف تفاضل گل بهتر همچنان در صدر جدول گروه سی قرار دارد و روز دوشنبه باید در زمین ایرلند شمالی به مصاف این تیم برود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی