تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان: تیم های پایه در رده های مختلف سنی تقویت شدند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: تیم های پایه در مقاطع مختلف سنی تقویت شدند و برای قهرمانی آن‌ها برنامه ریزی مدونی را آغاز کردیم.

کد خبر: ۱۱۳۶۶۹
۱۰:۳۴ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان: تیم های پایه در رده های مختلف سنی تقویت شدند

دیدارنیوز خوزستان:حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگوی اختصاصی با دیدار نیوز با بیان اینکه یک برنامه مدون با همکاری کارشناسان باشگاه تدوین شده، اظهار کرد: هدف از تدوین برنامه این بود تا بتوانیم در دراز مدت فندانسیون خوبی در باشگاه درهمه رده های سنی پی ریزی کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات در زمان آغاز مسئولیت خود، تصریح کرد: متاسفانه پنجره نقل و انتقالات زمانی باز شد که بازیکن های خوب جذب تیم های لیگ برتر شده بودند و کار را با همین بضاعت آغاز کردیم.

وی ادامه داد: تیم های پایه باشگاه در مقاطع مختلف سنی تقویت شدند و باتوجه به این که در فصل گذشته این تیم ها هیچ گونه قهرمانی  نداشتند برنامه ریزی برای موفقیت تیم های پایه را  انجام داده ایم.
وی بیان کرد: از جمله این برنامه ها دنبال کردن با جدیت استعداد یابی و پرورش بازیکن در تیم های پایه است تا بتوانیم علاوه بر استفاده از بازیکن های خوب بومي در تیم فولاد، به سایر تیم های داخلی و خارج از کشور بازیکن بدهیم و از این راه اقتصاد باشگاه فولاد را تقویت کنیم. 

گرشاسبی با بیان اینکه قرارداد حرفه ای با کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم های پایه و فولاد ب بسته شده، اظهار داشت: برای تیم "ب" فولاد خوزستان هم که درلیگ ۲ کشور است برنامه داریم امتیاز آن را با همت مربیان، بازیکنان و هواداران به لیگ برتر ارتقا بدهیم.

وی به استفاده از ظرفیت پیشکسوتان ورزش در باشگاه اشاره کرد و گفت: از این ظرفیت به عنوان سرمربی، مربی و سرپرست در تیم های پایه و بزرگسال و همچنین به صورت فکری استفاده شده و اعتقاد داریم پیشکسوتان فوتبال سرمایه های این عرصه هستند و باید پس از این بیشتر از نظر و فکر آنها استفاده کنیم.

وی با اشاره به ۲ بازیکن اضافه شده  به تیم بزرگسالان، گفت: احمد الجبوری از خریدهای جدید باشگاه است و انشاالله بزودی مشکل سینا مریدی حل می‌شود و می توانيم از حضور او بهره لازم را ببریم. البته برای تقویت تیم همچنان در تلاش هستیم که سهمیه آسیایی تیم را با بازیکنی کارآمد پر کنیم.

وی در خصوص افزایش زيرساخت باشگاه ابراز کرد: با حمایت مدیرعامل شرکت و همت سایر مسئولان توانستیم هتل اختصاصی باشگاه فولاد را باظرفیت ۸۰ نفر درمکان باشگاه آماده کنیم که ازبهمن ماه شرایط،اسکان مهیا می‌باشد و برای نخستین بار یک زمین چمن مصنوعی را به مجموعه اضافه میکنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی