تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بخشی از معلمان از لایحه رتبه بندی حذف شدند

«آموزشیار معلم» از ابتدای این لایحه و با رای نمایندگان مجلس حذف شد.

کد خبر: ۱۱۳۲۱۹
۱۶:۱۶ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

بخشی از معلمان از لایحه رتبه بندی حذف شدند

دیدارنیوز: سخنگوی کمیسیون آموزش از اعمال اصلاحات لایحه رتبه بندی معلمان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: «آموزشیار معلم» از ابتدای این لایحه و با رای نمایندگان مجلس حذف شد.

رضا حاجی پور، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز (یکشنبه ۹ آبان) این کمیسیون آموزش اظهار داشت: در جلسه امروز این کمیسیون و براساس ضرب الاجلی که رئیس مجلس برای بازنگری در لایحه رتبه بندی تعیین کرد، کمیسیون آموزش بلافاصله وارد اصلاح مواد ۴ به بعد این لایحه شد و ۳ ماده از این لایحه را مورد بررسی کارشناسی قرار داد.

وی افزود: بر این اساس ماده ۴ لایحه رتبه بندی که براساس آن معلمان در بدو ورود لزوماً «آموزشیار معلم» تعیین می‌شدند، حذف شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: ماده ۵ این لایحه نیز با اعمال اصلاحاتی به تصویب رسید. در این ماده فرآیند رتبه بندی برای کلیه معلمان در استخدام آموزش و پرورش تعیین می‌شود و براساس آن دولت مکلف است آیین نامه اجرایی این قانون را تا پایان سال ۱۴۰۰ تدوین کند.

حاجی پور گفت: همچنین پیشنهاداتی درخصوص ماده ۶ لایحه رتبه بندی وجود داشت که در این خصوص مباحث کارشناسی در کمیسیون مطرح و ادامه بررسی‌ها به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

منبع: عرشه آنلاین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی