تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

راه قانونی استقلال برای کنار گذاشتن موسوی از لیست: باید توافق کنند

استقلال به منظور استفاده از ژستد باید یک بازیکن را از لیست خارج کند و احمد موسوی به دلیل اینکه خارج از زمان در لیست مازاد قرار داده استقلال باید با او توافق کند.

کد خبر: ۱۱۳۱۳۳
۱۰:۴۸ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

راه قانونی استقلال برای اضافه کردن ژستد به ترکیب

دیدارنیوز - به گفته فریبرز محمودزاده، استقلال تنها در شرایطی می‌تواند نام احمد موسوی را از لیست خارج کند که رضایت این بازیکن را به دست بیاورد.

احمد موسوی بازیکنی است که خارج از زمان قانونی نامش در لیست مازاد استقلال قرار گرفته و به همین دلیل هم حاضر نیست برای خروج نامش از لیست با باشگاه توافق کند.

از طرف دیگر استقلال روز گذشته عقد قرارداد با ژستد را رسما اعلام کرد تا این شائبه به وجود بیاید این اتفاق چطور رخ داده و آیا او می‌تواند برای استقلال بازی کند یا نه؟

وقتی با فریبرز محمودزاده تماس گرفتیم که در این مورد از او سوال کنیم، وی ترجیح داد به این شکل به آن پاسخ بدهد: من به طور کلی جواب این سوال را می‌دهم، وقتی باشگاه نام بازیکنی را بعد از زمان قانونی در لیست مازاد قرار می‌دهد، فقط باید با وی توافق کند و راه قانونی دیگری وجود نخواهد داشت.

وقتی از رییس کمیته نقل و انتقالات در مورد چگونگی صدور کارت بازی برای رودی ژستد سوال کردیم او به این شکل پاسخ داد:اسناد باشگاه محرمانه است و ما حق نداریم در مورد آن توضیح بدهیم. این سوال را بهتر است از باشگاه بپرسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی