تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

قرارداد ژستد با استقلال امضا شد

مهاجم جدید استقلال که سابقه حضور در لیگ برتر انگلستان را دارد قراردادش را با آبی‌های تهرانی ثبت کرد اما با توجه به پر بودن لیست آبی‌ها باید منتظر بماند تا استقلال با بازیکنی قراردادش را فسخ کند تا این بازیکن خارجی قراردادش در هیئت فوتبال ثبت شود.

کد خبر: ۱۱۲۹۵۲
۱۳:۳۹ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

نقل و انتقالات استقلال

دیدارنیوز - رودی ژستد مهاجم فرانسوی مد نظر فرهاد مجیدی از چند روز پیش به ایران سفر کرد و تست‌های پزشکی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت. این بازیکن که بر سر مسائل مالی و ... با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده بود، چند روزی برای امضای قراردادش تاخیر افتاد، اما در نهایت امروز این قرارداد بسته شد.

مسئولان باشگاه استقلال امروز قرارداد دو ساله ژستد با استقلال را به امضا رساندند تا بازیکن پیشین پانتولیکوس یونان رسما به عضویت باشگاه آبی پوش پایتخت در بیاید.

با این تفاسیر احتمالا شاهد حضور ژستد در تمرینات استقلال بعد از بازی با تراکتور تبریز خواهیم بود تا این بازیکن رسما به عنوان شاگرد فرهاد مجیدی معرفی شود. ژستد، اما که امروز بعد از دیدار با مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال قراردادش را امضا کرد، برای حضور در ترکیب آبی پوشان نیازمند طی شدن مراحل اداری از سوی مقامات باشگاه جدیدش است.

باشگاه استقلال اگرچه قرارداد ژستد را امضا کرده، اما برای ثبت این قرارداد در سازمان لیگ و گرفتن کارت بازی او با مشکل مواجه است. استقلالی‌ها اکنون لیست بازیکنان شان پر شده برای ورود ژستد به لیست باید نام احمد موسوی را از این فهرست خارج کنند.

این در شرایطی است که استقلال هنوز با موسوی برای فسخ قرارداد به توافق نرسیده وباید این تفاهم حاصل شود تا آبی‌ها بتوانند نام ژستد را به لیست خود وارد کرده و کارت بازی او را بگیرند.

با این تفاسیر مسئولان استقلال تا روز پنجشنبه برای انجام امور اداری بابت خروج نام موسوی از لیست و ورود مهاجم فرانسوی فرصت دارند تا این بازیکن بتواند اولین بازی اش را برای استقلال مقابل فجرسپاسی در روز جمعه ۱۴ آبان ماه انجام بدهد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی