تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
یخچال فریزر سامسونگ، ال جی و بوش برند‌های خارجی پر فروش ایرانی

پرفروش‌ترین یخچال فریزر‌های خارجی در ایران 

کد خبر: ۱۱۲۷۱۷
۱۰:۰۹ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

پرفروش‌ترین یخچال فریزر‌های خارجی در ایران 

دیدارنیوز ـ در میان وسایل آشپزخانه، یخچال فریزر‌ها جزء جدایی ناپذیر هر آشپزخانه‌ای هستند که حتما در هر خانه‌ای پیدا می‌شوند؛ اما چیزی که در انتخاب یخچال فریزر خانگی اهمیت دارد، صرفه اقتصادی، ظرفیت و امکانات اضافی آنهاست. در بازار کشورمان برند‌های خارجی مختلفی حضور دارند که هر کدام با محصولات متنوعی که دارند؛ می‌کوشند توجه مصرف کنندگان را معطوف به خود کنند. با این وجود برخی برند‌ها موفق‌تر عمل کرده و سهم بزرگتری از این بازار را مال خود کرده اند. در این مقاله زنبیل پرفروش‌ترین برند‌های خارجی یخچال فریزر موجود در بازار و دلایل موفقیت آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

کدام برند‌های خارجی یخچال فریزر در ایران حضور دارند؟

در بین برند‌های پرآوازه کره‌ای نام دوو در کنار سامسونگ و ال جی به چشم می‌خورد. برند آلمانی بوش سالهاست که در بازار ما حضور دارد و اعتماد مشتریان را جلب کرده است. TCL و میدیا دو برند چینی هستند که برخلاف تصور عمومی از کالا‌های ساخت کشور چین، جنس چینی با کیفیت محسوب می‌شوند. بکو محصول ترکیه از این کشور همسایه برای رسیدن به خانه‌های مردم در ایران راه خود را پیدا کرده است و دو برند ایتالیایی زیرووات و کندی که هر دو جزء برند‌های موفق اروپایی محسوب می‌شوند چند سالی است که به لطف شرکت پاکشوما خط تولیدشان را در ایران راه اندازی کرده اند.
بین همه برند‌های خارجی یخچال فریزر، سامسونگ، ال جی و بوش بیشترین سهم بازار مصرف ایران را در اختیار دارند. اگر در جستجوی علت این موضوع باشیم در می‌یابیم که این موفقیت در بازار داخلی نشات گرفته از موفقیت این شرکت‌ها در بازار‌های جهانی، استفاده از تکنولوژی‌های جدید و تبلیغات و بازاریابی موثر آن‌ها است.

پرفروش‌ترین یخچال فریزر‌های خارجی در ایران 

سامسونگ Samsung

سامسونگ، محصول کشور کره جنوبی با قدمتی طولانی در زمینه تولید لوازم خانگی جایگاه و اعتماد ویژه‌ای نزد مصرف کنندگان ایرانی به دست آورده است. آن چیزی که محصولات سامسونگ را از سایر رقبا متمایز می‌کند؛ بروز بودن تکنولوژی‌های به کار رفته در یخچال فریزر‌ها با آخرین فناوری‌های روز دنیا در کنار کیفیت بالای این محصولات است که خیال هر خریداری را از بابت یخچال فریزری مطمئن راحت می‌کند.

یخچال فریزر‌های سامسونگ، چند سالی است که به دنیای لوازم خانگی هوشمند وارد شده اند. در سبد محصولات سامسونگ همه نوع یخچال فریزری برای سلیقه‌های مختلف به چشم می‌خورد و این سبب شده تا در زمان خرید،  یخچال فریزر سامسونگ، جزء اولین گزینه‌هایی باشد که هر خریداری آن را در نظر گرفته و در اولویت قرار می‌دهد.

پرفروش‌ترین یخچال فریزر‌های خارجی در ایران 

ال جی LG

نام ال جی در کنار سامسونگ همیشه به گوش می‌خورد. اگر بخواهیم در هر مدل یخچال فریزر معمولی فریزر بالا و پایین، درب فرانسوی و ساید بای ساید، لیستی از بهترین مدل‌ها تهیه کنیم حتما نام ال جی در تمام مدل‌های یخچال فریزر این لیست، وجود خواهد داشت. دلیل این اتفاق کیفیت بالای محصولات ال جی در کنار پیشرو بودن در استفاده از فناوری‌ها در محصولات این برند است. پیشرو بودن ال جی به این معنی است که ال جی با رونمایی از امکانات جدید، در یخچال فریزر‌های خود به سایر برند‌ها اعلام می‌کند که چه قابلیت‌های جدیدی می‌توانند در یک یخچال فریزر قرار دهند.

ال جی هم مثل رقبای قدرتمند دیگر در تولید یخچال فریزر، تنوع محصولات زیادی دارد و این حق انتخاب را به مصرف کننده می‌دهد که بر اساس نیاز خود و با توجه به فضایی که در آشپزخانه در اختیار دارند، یخچال فریزر متناسب با همان فضا را انتخاب کنند.

پرفروش‌ترین یخچال فریزر‌های خارجی در ایران 

بوش Bosch

در کنار دوقطبی همیشگی ال جی و سامسونگ، نام یک برند قدرتمند دیگر از کشور آلمان به چشم می‌خورد که جزء تولیدکنندگان سرآمد یخچال فریزر نه فقط در ایران بلکه در کل جهان است. برند بوش با دوام بالای محصولاتش کاری می‌کند با خرید یخچال فریزر‌های ساخت این شرکت، دغدغه‌ای بابت این که عملکرد دستگاه نزول کند، نداشته باشید. این برند هم مطابق انتظار تنوع بالایی در یخچال فریزر‌های خود دارد و از نظر تکنولوژی‌های به کار رفته روز دنیا، چیزی از رقبای قدرتمند کره‌ای کم ندارد تا مشتری بتواند از مدل‌های معمولی و ارزان‌تر تا مدل‌های ساید بای ساید و گران‌تر را بسته به سلیقه خود، تهیه کند.

تحریم‌ها و کمبود عرضه برند‌های خارجی در کشور

بعد از این که در سال ۹۷ با وضع تحریم‌های جدید خط تولید سامسونگ و ال جی در ایران به اجبار به تعطیلی کشانده شد. از سوی دیگر واردات محصولات بوش به ایران نیز به موجب قانون ممنوع شد و یخچال فریزر بوش در کنار سایر لوازم خانگی این برند در گمرک باقی ماند و وارد بازار نشد. این اتفاقات منجر به کمبود عرضه یخچال فریزر‌های برند‌های برتر در بازار ایران شد و به همین خاطر آنچه در بازار باقی مانده بود با افزایش بی رویه قیمت مواجه شد. با ادامه این روند عملا مدل‌های جدید یخچال فریزر‌های خارجی برند‌های محبوب که به بازار کشورمان راه پیدا کردند یا بسیار اندک و بصورت قانونی و با قیمت‌های بالا و یا به دور از مجاری قانونی و به صورت قاچاق وارد کشور شدند. با وجود تمام این مسائل به خاطر کیفیت بالای ساخت و تکنولوژی‌های به کار رفته، عده کثیری از مصرف کنندگان ایرانی کماکان ترجیح می‌دهند علی رغم مشکلات موجود، یخچال فریزر خود را از بین همین برند‌های منتخب، برگزینند.

بهترین یخچال فریزر‌های برند‌های محبوب خارجی را از کجا خریداری کنیم؟

اگر شما نیز قصد دارید یخچال فریزر خارجی از برند‌های پرفروش بازار مثل ال جی و سامسونگ و بوش را تهیه کنید. با توجه به مشکلات ذکر شده در بحث واردات و قیمت گذاری‌های غیر منصفانه برخی فروشندگان و برخی تقلب‌های صورت گرفته در ارائه کالا‌های فیک و تقلبی در عوض کالا‌های اورجینال، به شما توصیه می‌کنیم از خرید حضوری صرف نظر کنید و به صورت آنلاین و با بررسی و مقایسه تمام موارد از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خرید خود را انجام دهید.

برای خرید آنلاین یخچال فریزر ال جی، سامسونگ، بوش و سایر برند‌های خارجی و داخلی پیشنهاد ما به شما استفاده از فروشگاه اینترنتی زنبیل است. در شرایطی که قیمت محصولات خارجی وابسته به ارز روز به روز دستخوش تغییر می‌شود، زنبیل صحبت از تضمین قیمت تا ۱۰ روز می‌کند. با این تضمین قیمت مطمئن خواهید بود که به صرفه‌ترین قیمت یخچال فریزر در بازار را از سایت زنبیل خواهید داشت و چنان چه خلاف این موضوع رخ داده باشد زنبیل متعهد می‌شود تا با اعلام خریدار محترم طی ۱۰ روز پس از خرید و بررسی این مورد، در کوتاهترین زمان اختلاف مبلغ پرداختی را به مشتری بازگرداند.

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های یخچال فریزر ال جی با آخرین قیمت‌ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت یخچال دوو

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت یخچال سامسونگ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی