تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

ایسنا: خبر قطع بنزین توسط هکرها در سایت ما منتشر شد

خبرگزاری ایسنا که برای نخستین بار خبر قطع ناگهانی بنزین در جایگاه‌های سوخت را منتشر کرده بود با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که سایت اینترنتی این رسانه هک شده و این خبر توسط هکرها منتشر شده است.

کد خبر: ۱۱۲۶۶۲
۱۵:۱۱ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

ایسنا خبر بنزین

دیدارنیوز: به دنبال انتشار خبر اختلال در جایگاه‌های سوخت کشور در خبرگزاری ایسنا این خبرگزاری دقایقی قبل توضیحات زیر را منتشر نمود: 

«به اطلاع مخاطبان محترم می‌رساند خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) امروز در ساعت ۱۲:۳۸ مورد حمله سایبری قرار گرفت که در جریان این حمله یک خبر با عنوان «قطع ناگهانی بنزین در جایگاه‌های سوخت تهران و شهرستان‌ها به دلیل حمله سایبری» بر روی سایت ایسنا بارگذاری شده است.

مسوولان خبرگزاری به محض اطلاع ضمن حذف خبر مذکور، در حال بررسی ابعاد فنی چگونگی این اتفاق و ایجاد تمهیدات لازم برای جلوگیری از وقوع مجدد این چنین اتفاقاتی هستند.
خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) شدیدا اینگونه اقدامات مذبوحانه را محکوم نموده و از طریق مراجع ذیربط پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی