تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ثبت نام متقاضیان انتقال در دانشگاه‌های علوم پزشکی آغاز شد

متقاضیان انتقال و میهمانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل کشور جهت نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از امروز سوم آبان می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

کد خبر: ۱۱۲۴۹۹
۱۰:۰۳ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰

ثبت نام متقاضیان انتقال در دانشگاه‌های علوم پزشکی

دیدارنیوز ـ سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بر اساس برنامه زمانی فعال می‌شود و لازم است نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا‌های انتقال و میهمانی دانشجویان بر اساس بازه‌های زمانی اقدام شود.

ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم از امروز دوشنبه ۳ آبان ماه آغاز می‌شود و تا پنج شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد. همچنین بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو از روز شنبه ۶ آذرماه شروع می‌شود و تا پنجشنبه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

شنبه ۲۰ آذرماه تا شنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۰ فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء اتمام می‌رسد. همچنین بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو یکشنبه ۵ دی ماه آغاز می‌شود و تا یکشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

بر این اساس فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد از روز دوشنبه ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود و تا شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دانشگاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی