تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان

بازار خوزستان در بحث تامین کالا از آرامش خوبی برخوردار است

کد خبر: ۱۱۲۴۲۲
۱۸:۴۲ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

بازار خوزستان در بحث تامین کالا از آرامش خوبی برخوردار است

دیدارنیوز خوزستان:امیر حسین نظری بیان کرد: بازار استان از یک آرامش خوبی در تامین کالا برخوردار شده و در فراوانی انواع کالا با مشکلی روبه رو نیستیم.
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان گفت : با رصد بازار در بحث فراوانی کالا در خوزستان مشکلی وجود ندارد، بویژه در بحث تامین کالاهای اساسی فراوانی هست.

وی گفت: گشت‌های مشترکی با اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان از سطح بازار انجام می دهیم و روزانه چند گشت از سطح بازار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در بحث برنج دچار نوسان قیمت شدیم به همین منظور در حال توزیع برنج دولتی هستیم که با تزریق این کالا به بازار شاهد کاهش قیمت این کالا خواهیم بود و در بخش روغن انواع برندهای این کالا در بازار خوزستان موجود است.

نظری با بیان اینکه توزیع مرغ منجمد برای تعادل قیمت این کالا در بازار خوزستان در حال انجام است افزود: مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۹۵ هزار ریال برای تعادل قیمت آن در حال توزیع است.

وی در پایان عنوان کرد : سازمان جهاد کشاورزی باید پاسخگوی توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب در بازار استان باشد و این سازمان در بحث توزیع کالاهای کشاورزی از جمله مرغ و تخم مرغ ورود کرده است.

در خوزستان حدود ۱۲۰ هزار واحد صنفی وجود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی