تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

علیرضا فغانی داور جام عرب ۲۰۲۱  شد

علیرضا فغانی داور برجسته فوتبال ایران قرار است در دیدار‌های جام عرب که ۱۶ تیم در آن حضور دارند و تحت حمایت فیفا برگزار می‌شود سوت بزند.

کد خبر: ۱۱۲۳۴۶
۱۱:۰۸ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

علیرضا فغانی دیدارهای جام عرب را سوت می‌زند

دیدارنیوز - جام عرب به عنوان دهمین دوره از مسابقات فوتبال بین کشورهای عربی برگزار می شود و این اولین دوره از مسابقات است که تحت حمایت و عنوان فیفا برگزار می شود و علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران به همراه ۱۱ داور دیگر از نقاط مختلف دنیا، این مسابقات را از ۳۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر در دوحه قطر قضاوت خواهند کرد.

همچنین محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری در این مسابقات به عنوان کمک داوران ایرانی، حضور خواهند داشت.

این دوره از مسابقات جام عرب قرار است از ۹ آذر تا ۲۷ آذر در دوحه قطر برگزار شود و به عنوان محکی جدی برای  میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۰ به شمار می رود. مسابقات نهایی جام عرب با حضور ۱۶ تیم مدنظر قرار می گیرد.

قطر، عمان، عراق و بحرین در گروه یک، تونس، امارات، سوریه و موریتانی در گروه دو، مراکش، عربستان سعودی، اردن و فلسطین در گروه سه و الجزایر، مصر، لبنان و سودان در گروه چهارم مسابقات قرار دارند

منبع: ایسنا
برچسب ها: علیرضا فغانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی