تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

فرهاد مجیدی: نمی‌دانم چرا داور پنالتی را تکرار کرد؟!

سرمربی استقلال در پایان نخستین بازی تیمش گفته با این‌که استقلال پیروز شده است اما از نحوه بازی بازیکنانش رضایت ندارد.

کد خبر: ۱۱۲۲۰۶
۰۰:۵۱ - ۲۹ مهر ۱۴۰۰

فرهاد مجیدی

 

دیدارنیوز: فرهاد مجیدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل هوادار اظهار کرد: در نیمه اول اصلا خوب نبودیم اما در نیمه دوم شرایط تیم‌مان بهتر شد و موقعیت هم ایجاد کردیم. در کل با این‌که تیمم پیروز شده است اما از نحوه بازی بازیکنانم رضایت ندارم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم بهتر عمل کنیم.

او درباره عملکرد داوری و صحنه تکرار پنالتی گفت: من نفهمیدم چه اتفاقی افتاد پنالتی تکرار شد. ترجیح می‌دهم دیگر با داوران چهارم هم صحبت نکنم و سوال نپرسم.

سرمربی استقلال با بیان این‌که تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا تیمی در خور باشگاه استقلال شویم و هواداران راضی باشند، بیان کرد: با بازیکنانی که داریم این اتفاق می‌افتد اما امروز اصلا بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم. مطمئن باشید بازی‌های بهتری را انجام می‌دهیم.

او درباره دعوت از بازیکنان جوان استقلال به اردوی تیم ملی امید گفت: آقای مهدوی‌کیا هر بازیکنی را که می‌خواهد، می‌تواند استفاده کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی