تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

میثم دلخانی: حفظ قهرمانی از کسب قهرمانی سخت تر است

ملی پوش فرنگی کار ایران در خصوص درخشش در فینال مسابقات جهانی و شکست حریف گرجستانی‌اش صحبت کرد.

کد خبر: ۱۱۱۵۳۸
۱۲:۱۷ - ۲۲ مهر ۱۴۰۰

میثم دلخانی: حفظ قهرمانی از کسب قهرمانی سخت تر است

دیدارنیوز - میثم دلخانی قهرمان ۲۵ ساله مسابقات جهانی کشتی فرنگی نروژ درخصوص راهیابی به فینال این رقابت‌ها اظهار داشت: دیدار نیمه نهایی‌ام با کشتی گیر اوکراینی بود که دارنده مدال برنز جهان و همچنین حضور در المپیک توکیو را در کارنامه خود دارد. کشتی بسیار سنگینی را مقابل لنور تمیروف داشتم و از لحاظ فیزیکی خیلی به من فشار آمد. من برای کسب مدال طلا آمده بودم و باید کشتی را می‌بردم و به همین دلیل آنقدر تحت فشار قرارش دادم تا پیروز میدان شدم.  

وی در مورد تکرار این قهرمانی در مسابقات آتی گفت: قدیمی‌ها می‌گویند حفظ قهرمانی سخت‌تر از بدست آوردن قهرمانی است. تمام تلاشم را می‌کنم دو از جان مایه می‌گذارم، انشالله سال بعد هم بتوانم قهرمانی را بدست آورم و دل مردم‌مان را شاد کنم.

فرنگی‌کار کشورمان در مورد کار با محمد بنا توضیح داد: محمد بنا معمار کشتی فرنگی‌است، تقریبا ۲ سال و نیم است که بالای سرمان است ودلسوازنه همراهی‌مان می‌کند.   یک کادر فنی خیلی قوی دارد که شبانه روز برای همه بچه‌ها زحمت می‌کشند، و فراتر از وظایفشان کنارمان هستند.

دلخانی در مورد المپیک پاریس توضیح داد: قطعا همه ورزشکاران به حضور در المپیک و کسب قهرمانی فکر می‌کنند. من هم از این قضیه مستثنی نیستم و تمام تلاشم را در جهت رسیدن به ین مهم می‌کنم تا انشالله در المپیک پاریس نماینده  شایسته‌ایی برای کشورم باشم و بتوانم افتخار آفرینی کنم.

وی در مورد ثانیه‌های حساس پایانی مسابقه فینال توضیح داد: فینال‌ام فوق الهاده سنگین بود. حریف بسیار قدر و پرتوانی داشتم و باید بگویم خیلی اذیت شدم در کشتی فینال.  شرایط خوبی داشتم و طبق صحبت‌هایی که قبل از مسابقات و حین رقابت‌ها با آقای سوریان، دکتر دبیر و کادر فنی داشتم باعث انگیزه‌ام چند برابر شود و فراتر از توانم بجنگم تا به مدال طلا جهان دست پیدا کنم.

دلخانی در پایان صحبت هایش گفت: از دکتر موسایی رئیس هییت کشتی استان فارس که واقعا دلسوزانه برایمان زحمت کشیدند، تشکر ویژه دارم. همچنین از تمامی مربیان‌ام که با عشق زحمت می‌کشند و دکتر دبیر رئیس محترم فدراسیون، کادر محترم فنی تشکر می‌کنم که ۲ سال مارا تحمل کردند. امیدوارم همیشه پرچم عزیز کشورم بالا باشد و دل مردم عزیز‌مان شاد.

منبع: ایلنا
برچسب ها: کشتی فرنگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی