تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کاپیتان لیورپول: اصلا ارتباط خوبی با سوارز نداشتم

کاپیتان سرخ ها می گوید در اوایل حضور سوارز در لیورپول رابطه خوبی با این مهاجم اروگوئه ای نداشته است.

کد خبر: ۱۱۰۹۵۳
۱۵:۱۹ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰

هندرسون سوارز

دیدارنیوز - به نقل از اسکای، جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول این روزها یکی از محبوب ترین و باتعصب ترین بازیکنان آنفیلد محسوب می شود این بازیکن در دوران حضور لوئیس سوارز در لیورپول روزهای خوبی را در مرسی ساید سپری کرد و در فصل ۱۴-۲۰۱۳ به قهرمانی در لیگ برتر هم بسیار نزدیک شد. با این وجود کاپیتان سرخ ها می گوید در اوایل حضور سوارز در لیورپول رابطه خوبی با این مهاجم اروگوئه ای نداشته است.

جوردن هندرسون در مورد مهاجم فعلی باشگاه اتلتیکو مادرید گفت:وقتی به لیورپول آمدم، با تمام وجود برای این باشگاه تلاش می کردم. در آن سال ها، من جوان بودم و سوارز در تمرینات کارهایی می کرد که خوشم نمی آمد. او فکر می کرد من به قدری خوب نیستم که در همان تیمی به میدان بروم که او هم در آن بازی می کند. دستهایش را جوری بالا می برد انگار می خواست به من بگوید: داری چه غلطی می کنی؟ یک بار این کار را سه بار پشت سر هم تکرار کرد و دیگر یک روز نتوانستم خودم را کنترل کنم و آماده بودم که او را بکشم.

جوردن هندرسون هافبک لیورپول می گوید رابطه آنها به مرور بهتر شده است: بعد از آن روز، خیلی چیزها تغییر کرد. در بازی بعدی به او یک پاس گل دادم و بعد از آن دیگر رابطه بسیار خوبی داشتیم. با گذشت زمان به هم نزدیک و نزدیک تر شدیم و چیزهای زیادی از سوارز یاد گرفتم.

برچسب ها: لیورپول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی